پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
بارها از طرح ترافیک و وضعیت سخیف مجریان آن و شرایط اسفناک خود طرح ، گلایه کرده ایم. گلایه این نوبت ، متاسفانه در حوزه شرعیات است. اوقات شرعی اذان مغرب به افق تهران حوالی ساعت شش و ۲۸ دقیقه عصر است و پایان طرح ترافیک در ساعت شش عصر. اقایان می دانند حکم شرعی برخورد با قانون مخالف و ممانعت کننده شرع چیست ؟ حیف روی فیش و پشت فیشی که به بعضی ها می دهند. ما که سهم خودمان را نه تنها حلال نمی کنیم. اه و ناله و نفرین هم ضمیمه ان می نماییم. نوش جان. ضمنا مردم در آخر سال ، نیاز به خرید شب عید دارند. طرح مزخرف ترافیک ، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است. دست بدست کنید برسد بدست مدیرنماها.

شعار سال : به کرات در نقد طرحی کم خاصیت بنام ترافیک شهر تهران ( شما بخوانید دکان پوست کشی شهرداری) نوشتیم و نقد کردیم و پیشنهاد اصلاحی دادیم. اما نرود میخ آهنی منطق بر سنگ منافع بعضی ها. بعنوان نمونه : 

*** پرسیدیم چرا میزان جرایم در نظر گرفته شده در طرح ترافیک ، تناسبی با منابع الوده کننده ندارد؟
*** پرسیدیم چرا وضعیت تعارض منافع در طرح ترافیک در شهرداری تهران بررسی نمی شود و چه تعداد از کارکنان شهرداری، همسر و فرزندان شان ،طرح دارند( انطباق کد ملی با وضعیت مالکیت خودرو و انطباق پلاک با وضعیت بهره مندی از طرح ترافیک).

*** پرسیدیم چرا نباید شهروندانی که منزل شان در طرح بوده ( با سند رسمی) و محل کار رسمی شان در خارج از طرح است( با سند رسمی نظیر شماره بیمه تامین اجتماعی) ، در اولویت اخذ طرح ترافیک نباشند اگر اولویت های بالاتری وجود دارد، چرا به تناسب تقسیم نمی شود؟ 

*** پرسیدیم که چرا وضعیت درآمدی شهرداری در خصوص طرح ترافیک در ده سال اخیر اعلام نمی گردد و همچنین اقداماتی که از درامد کسب شده صرف کاهش الودگی های هوا شده، به تفضیل تشریح نمی شود؟

*** پرسیدیم اثرگذاری طرح ترافیک در کاهش آلودگی هوا چقدر بوده و اگر پائین است، چرا این طرح لغو یا اصلاح نمی شود(شهرداری چی ها که قصد ندارند کل شهر را جزو محدوده طرح ترافیک اعلام کنند؟).

***پرسیدیم چرا شهرداری پاسخگو به وظیفه خود در خصوص حمل و نقل عمومی نیست تا مردم کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند؟

*** پرسیدیم مجوز طرح شناور به چه کسانی( بخوانید نور چشمی ها) داده شده است؟ 

*** پرسیدیم چرا ساعات فعالیت مدارس و ادارات ، با ساعات طرح ترافیک، همخوانی ندارد؟

*** پرسیدیم تفاوت تکلیف فردی که وارد طرح می شود و خودرو را پارک کرده و به کار اداری خود مشغول است با فردی که کل ساعات در طرح پرسه می زند چیست؟ 

*** 

خیلی یک طرح باید فشل بوده و یا سازمانی بدبخت باشد که توان پاسخگویی به حداقل ها را هم نداشته باشد. سلام بر گلابی (قبول دارید که میوه خوبی است؟). 

ابهام در ساعات طرح ترافیک در ماه رمضان و چند روز مانده به عید نوروز ۱۴۰۳ +طرح ترافیک ساعت ۱۹، اذان مغرب ساعت ۱۸؟!

از این سوالات سخت سخت بگذریم، ماه مبارک رمضان شروع شده و ساعات شرعی اذان مغرب به افق تهران در حدود ۱۸ و ۲۸ دقیقه است. اما ساعات اتمام طرح ترافیک در ساعت ۱۸ می باشد؟ از عزیزان محترم می پرسیم که آیا از خواص شلغم اطلاع دارید؟ گویا فواید زیادی بر آن مترتب شده اند.

نکته پایانی اینکه، نزدیک ایام نوروز هستیم و آغاز بهار. مردم نیازمند خرید هستند و ساعات طرح ترافیک هنوز بجای خود باقیست. آیا دوستان چیزی درباره خواص ترب سیاه بوته درشت شنیده اند؟ روایت می کنند برای کلیه مفید است. 

متن را فقط با یک کلام می توانیم ببندیم. از وجود و حضورتان خجالت می کشیم. شرم داریم شما را جزو کارشناس و مدیر بنامیم. گاهی می اندیشیم که درماندگی برای گرفتن حقوق ماهیانه اینقدر ارزش دارد که هشت میلیون شهروند تهرانی در سختی و گرفتاری قرار بگیرند تا شما حقوق بگیرید و بی توانی های خودتان را جبران کنید؟ ما حلال نکرده و فراموش هم نمی کنیم. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
0
ممنونم که ساعت اذان مغرب رو اصلاح کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
ساعت کار شده ساعت 9 صبح، بعد ما از 6 و نیم جریمه می شیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
پایان نامه ارشد من روی همین موضوعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
شهرداری پیل وخواد پیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین