پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور توسعه تولید محصولات گلخانه‌ای باید مشکلات و موانع واحدهای گلخانه‌ای مستقر در استان قزوین برطرف شود.

شعار سال : نیازعلی ابراهیمی‌پاک عصر امروز در جلسه ستاد گلخانه‌های استان قزوین اظهار داشت: به منظور توسعه تولید محصولات گلخانه‌ای باید مشکلات و موانع واحدهای گلخانه‌ای مستقر در استان قزوین برطرف شود.



وی با اشاره به اینکه توسعه واحدهای گلخانه‌ای امری مهم و ضروری است، بیان کرد: توسعه واحدهای گلخانه‌ای و محصولات سالم و ارگانیک در این واحدها در اولویت برنامه‌های جهاد کشاورزی قزوین قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس قانون بودجه بانک موظفند 25 درصد اعتبارات خود را در زمینه کشاورزی اختصاص دهند که این قانون در توسعه کشاورزی و تشویق کشاورزان تاثیر مستقیم دارد.

ابراهیمی‌پاک خاطرنشان کرد: ارتقاء جایگاه واحدهای گلخانه‌ای در توسعه کشاورزی استان از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های جهاد کشاورزی استان قزوین به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات به واحدهای گلخانه‌ای باید برطرف شود تا شاهد توسعه واحدهای گلخانه‌ای و محصولات ارگانیک باشیم چراکه این امر در رونق اقتصادی و گسترش صادرات نقش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم استان قزوین به شمار می‌رود که مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط نگاه ویژه‌ای به کشاورزی و توسعه آن در استان داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 1 آذر 1394 کد مطلب : 924086 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین