پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از رفع تصرف 111 هکتار از اراضی مرتعی شهرستان فیروزکوه، خبر داد و گفت: این اراضی که توسط یک نفر و به صورت غیر قانونی اقدام به فنس کشی شده بود، به دولت باز گردانده شد.

شعارسال : علی کیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این اراضی مرتعی با هدف حفاظت از اراضی ملی و انفال و در راستای اقدامات پیشگیرانه و در اجرای تبصره 1 ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع رفع تصرف شد.

وی پیشگیری از تصرفات و تخلفات به اراضی ملی را به عنوان یکی از اقدامات اولویت دار این اداره کل برشمرد و افزود: به منظور حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی، یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در قالب اکیپ های گشت و مراقبت، در سطح استان فعال بوده و بامشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی با متصرفین و متخلفین برخورد قانونی به عمل می آورد.

کیان یادآور شد: سامانه تلفنی 1504 به عنوان کد رایگان امداد جنگل و مرتع آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخریب و تصرف غیر قانونی در اراضی ملی و آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی است.

بنا بر این گزارش، وی همچنین در گفتگو با تسنیم گفت: این111 هکتار اراضی فیروز کوه روز گذشته در قالب یک مورد تصرف غیر قانونی، با پس گیری شد و به دولت برگردانده شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران افزود: در این اراضی به صورت غیر قانونی توسط یک نفر فنس کشیده شده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري "تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 924079 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین