پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۰۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
بخشدار رودهن با بیان اینکه این منطقه حیاط خلوتی برای خلاف‌کاران غیر بومی شده است، گفت: ۶۰ درصد از سفره‌خانه‌های سنتی رودهن فاقد مجوز می‌باشند.

شعار سال:


رضا طاهر خانی با اشاره به وجود برخی معضلات در سطح شهر رودهن اظهار کرد: یکی از دلایل وجود برخی مشکلات در شهر رودهن، کمرنگ بودن نقش نیروی پلیس امنیت می‌باشد که در این خصوص باید اقدامات بیشتری انجام شود.
وی افزود: با استقرار اماکن به صورت مستقل در شهر رودهن، بسیاری از مشکلات اهالی این شهر مرتفع می‌گردد؛ چرا که در حال حاضر این شهر، حیاط خلوتی برای خلاف‌کاران غیر بومی شده است.
بخشدار رودهن خاطر نشان کرد: ما به دلیل عدم برخورد قاطعانه از سوی اماکن در بحث سفره خانه‌های سنتی گله‌مندیم؛ زیرا به جرأت می‌توان گفت که بیش از ۶۰ درصد از سفره‌خانه‌های سنتی رودهن، فاقد مجوز می‌باشند.
طاهر خانی با اشاره به مشکلات اخیر در سفره ‌خانه‌های سطح شهر رودهن تأکید کرد: در واقع این مکان‌ها، محلی برای توزیع مواد مخدر و بروز مباحث غیر اخلاقی شده است که تهدید جدی برای جوانان به شمار می‌رود.
وی در خصوص مرکز اعصاب و روان شهر رودهن گفت: ما در مراحل ابتدایی این کار، موضع‌گیری مشخصی داشتیم؛ چرا که محل استقرار این مرکز مناسب نبود؛ به این ترتیب با پیگیری‌های انجام شده، تا مشخص شدن محل مناسب برای فعالیت، این مرکز پلمپ می‌باشد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری- تحلیلی تارود، تاریخ انتشار 16 آذر 1395، کد مطلب: 130168: www.tarood.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین