پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
مدير بازرگاني شرکت BASF با اظهار اميدواري نسبت به بازگشايي مجدد دفتر اين شرکت در ايران گفت: يک سوم کاتاليست هاي توليدي دنيا که در زمينه حمل و نقل کاربرد دارند، متعلق به BASF است.

شعار سال : کارل کيلي، مدير بازرگاني شرکت BASF با اشاره به اينکه ايران يکي از کشورهايي است که هنوز از کاتاليست هاي توليدي ما استفاده نکرده است گفت: BASF در زمينه توليد جاذب ها و همچنين در بخش کاتاليست هاي پالايشگاهي کار مي کند که اميدواريم مذاکراتمان با يکي از واحدهاي ايراني براي همکاري در زمينه ارسال کاتاليست ها انجام شود.

وي افزود: هم اکنون حدود 400 واحد توليد FCC در پالايشگاه هاي دنيا وجود دارد مه 120 واحد آن در آمريکاي شمالي و همين تعداد در اروپا وجود دارد، همچنين در آفريقا و آسيا نيز 120 واحد قرار دارد. به عبارتي در همه نقاط جهان واحدهاي توليدي FCC پراکنده هستند که در اين ميان BASF يک سوم واحدهاي توليدي FCC را در اختيار دارد.

کيلي با اشاره به سابقه 75 ساله BASF اظهار کرد: BASF يکي از ايجاد کننده ها و توليد کننده هاي اوليه کاتاليست FCC در دنياست، به طوري که از اين نظر در سال گذشته رتبه يک نوآوري در زمينه توليد کاتاليست ها را در جهان به خود اختصاص داد.

مدير بازرگاني BASF تصريح کرد: BASF هزار پروژه در حوزه تحقيق در دنيا دارد که دو ميليارد يورو براي نوآوري هزينه مي کند که اين از جمله افتخارات ماست.

وي با اشاره به اين که FCC در صنايع پالايشگاهي کاربرد زيادي دارد اظهار کرد: ايران يکي از کشورهايي است که نياز بالايي به FCC دارد. لذا ما راه حل هايي را براي نفت خام سنگين در ايران داريم.

کيلي با اشاره به سه گروه اصلي از کاتاليست ها تصريح کرد: ما سه گروه از کاتاليست هاي جديد را که فناوري خاصي در توليد آن به کار رفته است را در جهان معرفي کرديم که اين کاتاليست ها در حوزه حمل و نقل کاربرد بسياري دارند.

وي ادامه داد: يکي از ويزگي هاي کاتاليست هاي جديد توليد BASF کاهش بسيار زياد آلاينده هاست که از فناوري بسيار خاصي بهره مي برند.

مدير بازرگاني BASF با اشاره به وجود دفتر اين شرکت در ايران گفت: از چندين سال قبل اين شرکت دفتري را در تهران داشت که متاسفانه به دليل تحريم ها بسته شد که اميدواريم براي مشارکت در صنايع پتروشيمي و پالايشگاهي ايران، اين دفتر مجددا بازگشايي شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 3 آذر 1394 کد مطلب : - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین