پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) با اشاره به اینکه این بیمارستان در فاصله ۱۰ کیلومتری فرودگاه امام است، گفت: با استقرار تجهیزات مدرن پزشکی به قطب توریسم درمانی تبدیل می شویم.

شعار سال:


امیر قادی‌پاشا در خصوص ارتقای این بیمارستان به عنوان درجه یک در اعتبار بخشی های اخیر وزارت بهداشت و درمان کشور، گفت: بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) رباط کریم که به عنوان تنها بیمارستان دولتی در منطقه رباط کریم فعال است توانسته با ایجاد امکانات رفاهی برای بیماران، استقرار سی تی اسکن، آی سی یو، ام آر آی، آندوسکوپی و ایجاد طب اورژانس و افزایش پزشکان متخصص و کارآمد به امتیازی که حد نصاب گواهینامه اعتباربخشی است دست یابد و به عنوان درجه یک در منطقه جنوب غرب تهران شناخته شود.

پزشک نمونه جنوب غرب تهران با اشاره به اینکه پیش از این، بیماران بیمارستان رباط کریم برای ادامه درمان خود به دیگر بیمارستان های تهران اعزام می شدند، تصریح کرد: در سال گذشته بخش زیادی از بیماران بستری شده در ‌بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) برای سی تی اسکن و یا ادامه جراحی های تخصصی به دیگر بیمارستان ها در تهران اعزام می شدند ولی اکنون علاوه بر اینکه موفق به مداوا و جراحی بیماران در این مرکز درمانی شدیم حتی پذیرش بیمار از دیگر بیمارستان های منطقه غرب تهران را هم داریم چرا که مدرن ترین و مجهزترین دستگاه های پزشکی با کارآمدترین پرستاران و پزشکان در این بیمارستان دولتی مهیا شده است.

مدیریت بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) رباط کریم یادآور شد: در حال حاضر با توسعه فضاهای عمرانی بیمارستان تلاش می کنیم تا تعداد تخت های ستاره دار این بیمارستان تا ۳۰ تخت افزایش یابد و موضوع هتلینگ بیمارستان را هم توسعه دهیم. امیدواریم با افزایش سطح رضایتمندی مردم از بیمارستان شاهد راه اندازی و افزایش تخت های درمانی هم باشیم.

این پزشک متخصص در حوزه کودکان و اطفال با بیان اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان رباط کریم هدتروما (ضربه مغزی) هستند، افزود: بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) رباط کریم در هر ماه ۳۰ هزار مراجعه کننده دارد که بیشتر آنها هدتروما (ضربه مغزی) هستند که به دلیل حوادث جاده ای در بزرگراه ها و همجواری با اتوبان ساوه به این مرکز منتقل می شوند.

وی با طرح اینکه بیمارستان رباط کریم در خواست دانشکده پرستاری کرده است، گفت: به دلیل حجم بالای کار و کمبود نیرو مدتی است پیگیر ایجاد دانشکده پرستاری هستیم که بتوانیم هم بورسیه پرستاری ارائه دهیم و هم کمبود نیروی خود را در این زمینه جبران نماییم.

وی با اشاره به همجواری بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) رباط کریم با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و امداد به بیماران بین المللی، گفت: با تعاملاتی که با بخش درمانی فرودگاه امام خمینی (ره) صورت گرفته است اعلام آمادگی کردیم تا نیازهای آنها را در درمان مسافران خارجی و داخلی پاسخگو باشیم و همچنین درخواست توسعه زیرساخت های خود را برای توسعه توریسم درمانی در منطقه رباط کریم عنوان کردیم چرا که بیمارانی وجود دارند که برای درمان نازایی و مبارزه با سرطان به تهران سفر می کنند و نزدیکترین محل درمانی به فرودگاه امام خمینی، رباط کریم است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پرند پرس، تاریخ انتشار ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، کد مطلب: 5841: www.parandpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین