پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
رئيس کميته فرهنگي شوراي شهر تهران گفت: نقد وارد کردن به مباحث جزو وظايف اصلي اعضاي شورا است و بايد اين فرصت را به اعضاي شورا بدهيم که در حوزه‌هاي نظارتي اگر مطلبي را دارند بيان کنند و شهرداري تهران نيز اين مباحث را فرصت تلقي کنند و پاسخگو باشد.

شعار سال : مجتبي شاکري در تذکرات پيش از دستور دويست و يازدهمين جلسه علني شوراي شهر تهران، اظهار داشت: نقد وارد کردن به مباحث جزو وظايف اصلي اعضاي شورا است و بايد در اين خصوص دقت کنيم و اين فرصت را به اعضاي شورا بدهيم که در حوزه‌هاي نظارتي اگر مطلبي را دارند بيان کنند و شهرداري تهران نيز اين مباحث را فرصت تلقي کنند و پاسخگو باشد.

رئيس کميته فرهنگي شورا خاطرنشان کرد: يک عضو شوراي شهر سوالي مطرح مي‌کند و شهرداري بايد در مقابل پاسخگو باشد و اين يک رابطه دموکراتيک است.

شاکري با اشاره به جلساتي که با حضور مقام معظم رهبري، مسوولين دستگاه‌هاي مختلف و شهرداري در خصوص آسيب‌هاي اجتماعي برگزار شده است اظهار داشت: پيشتازي شهرداري تهران در مسائل مختلف مي‌طلبد که در بودجه سال آينده اين مسائل پيش‌بيني شود و پرچم مقام معظم رهبري در خصوص آسيب‌هاي اجتماعي را نگه داريم.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس و حضور احتمالي برخي اعضا شورا در اين انتخابات خاطرنشان کرد: اعضاي محترم شوراي شهر که قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند توجه کنند که خروج آن‌ها از شورا آسيب‌هاي جدي را به شوراي شهر وارد مي‌کند. نمايندگاني که با راي مردم به عنوان عضو شوراي شهر انتخاب شده‌اند مي‌توانند در همين شورا نيز خدمت کنند و قطعا خروج از آن خسارت و آسيبي را به شورا وارد مي‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 3 آذر 1394 کد مطلب : - www.mojnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین