پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
مسئول اداره کتابخانه های عمومی خرمدره گفت: اولین و قدیمی ترین کتابخانه این شهرستان با عمر 41 ساله تخریب و بازسازی می شود.

شعار سال: لیلا صباغی افزود: کتابخانه 'مدرس' اولین کتابخانه این شهرستان و قدیمی ترین آن محسوب می شود که در سال 54 به بهره برداری رسید و در زمان حاضر امکان ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان در این مکان وجود ندارد.
وی اظهار کرد: با توجه به تصمیم گیری ها این کتابخانه با 500میلیون ریال اعتبار تجدید بنا می شود.
صباغی افزود : هم اکنون این کتابخانه در ساختمان استیجاری به صورت موقت فعالیت می کند و بهترین منابع مرجع کتاب های تاریخی را در اختیار دوستداران کتاب قرار می دهد.
مسئول اداره کتابخانه های عمومی خرمدره ادامه داد: همکاری و توجه ویژه دستگاه های متولی مانند شهرداری، فرمانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می تواند به شتاب بخشی ساخت این کتابخانه کمک فراوانی کند.
وی بیان کرد: خوشبختانه این شهرستان به لحاظ شاخص هایی از قبیل شمار و مساحت کتابخانه بالاتر از نرم کشوری قرار دارد و به عبارتی وضعیت بسیار خوبی در این بخش حاکم است.
صباغی خاطرنشان کرد: شمار کتابخانه های این شهرستان به نسبت جمعیت آن وضعیت مناسبی دارد و مشکل خاصی در این حوزه وجود ندارد.
شهرستان خرمدره با داشتن هفت کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه شهری و سه باب کتابخانه روستایی و با جمعیت 65 هزارو 166 نفری معادل 4/6 درصد از جمعیت کل این استان در فاصله 75 کیلومتری و در جنوب مرکز استان زنجان واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان زنجان (ایرنا)، تاریخ 7 اردیبهشت 95، کد مطلب: 82049982: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین