پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
با اعلام خبر بازنشستگی جناب اقای مهندس خاکباز که از مدیران بومی موفق در طول ۳۰ سال خدمت خود در فرمانداری ساوه بودند ، اخباری از انتصاب یکی از مدیران غیربومی برای سمت مهم معاون عمرانی فرمانداری ساوه به گوش می رسد !

شعار سال:


سابقا در یکی از یادداشت هایم نوشته بودم که بکارگیری نیروهای غیربومی برای برخی پست ها همچون فرماندار ، دادستان ، روسای دستگاه های امنیتی و امثالهم توجیه پذیر و حتی مفید است ، اما در بکارگیری مدیران غیربومی در رده های پایین تر تنها زمانی که نیروی بومی شایسته برای آن سمت نداریم مجاز به چنین انتصاباتی هستیم و این حداقل انتظار افکارعمومی از مدیران ارشد شهرستان خصوصا نماینده شان در مجلس شورای اسلامی است .

با تمام حساسیت افکار عمومی اما اراده ای در ساوه و زرندیه بر انتصاب مدیران غیربومی اصرار دارد که این مصداق بی اعتنایی به خواسته مردم است .

اقای مهندس منصوری در برخی از سخنرانی های انتخاباتی خود بر بومی گرایی تاکید کردند و قول دادند در صورت انتخاب چنین کنند ، همان وعده ای که خانم میرگلوبیات قولش را دادند اما عملی نکردند.

اقای منصوری که اکنون نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه هستند -صرفنظر از برگزاری مراسم تحلیف و تایید اعتبارنامه – تکلیف دارند که به وعده های خود عمل کنند چرا که حتما این ایه سوره مبارکه صف را بارها خوانده اند که فرمود : 《یا ایهاالذین امنوا لم تقولون مالاتفعلون کبر مقتا عندالله ان تقولوا مالاتفعلون 》

ایشان می بایست ضمن بررسی این نکته مهم که در شرایط مساوی ، باید از مدیران بومی استفاده کرد قدرت رای مردم را به منثه ظهور بگذارند .

ایشان و همه اقکار عمومی باید بدانند که انتصاب غیربومی،ها برای سمت های میانی و پایین مدیریتی ظلم به نیروهای شایسته بومی است و طبعا مردم در صورت ادامه چنین انتصاباتی نماینده شان را مواخذه خواهند کرد .

همه باید بدانیم اگر به چنین انتصاباتی حساس نباشیم قهرا می بایست منتظر بکارگیری ابدارچی ها از استانها و شهرهای دیگر باشیم !

نماینده منتخب بدانند که تا چهارسال کلیه افعال و رفتارشان مورد مداقه افکار عمومی است .
مورد دقت کسانی که اهل دادن چک سفید امضا به مسئولی نخواهند بود پس تا می توانند به وعده های خود عمل کنند که 《المومن اذا وعد وفا .》


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی ایرسا، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 3299: irsanews.comwww.


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین