پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲
طرح آبرسانی به شهرستان ساوه و روستاهای مسیر با حضور معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور روز پنجشنبه مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال:


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساوه، محمد بهاروند فرماندار شهرستان ساوه در پیامی آورده است: با تلاش ها و مکاتبات اخیر فرمانداری این شهرستان و رایزنی های مستمر استاندار مرکزی نشستی در تهران با معاون اول محترم رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد تا این طرح عظیم ملی که خواسته دیرینه مردم ساوه در سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی است، محقق شود.

این پیام می افزاید: همچنین تلاش ها و پیگیری های دلسوزانه نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در پیگیری این طرح قابل تحسین است.

طرح آبرسانی از سال 85 پیش بینی شده و هدف آن تامین آب آشامیدنی و صنعت دومین شهرستان پرجمعیت و صنعتی استان مرکزی از سد کوچری است که در این طرح، خط انتقال 130 کیلومتری با قطر لوله 900 سانتیمتر و میزان دبی انتقال آب 440 لیتر در ثانیه از طریق خط ثقلی بدون پمپاژ از سد کوچری دیده شده است.

اعتبار برآورد شده برای اجرای این طرح بیش از سه هزار میلیارد ریال است.
ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که بیش از 260 هزار نفر جمعیت دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 29 مهر 1395، کد مطلب: 82274064: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین