پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی از راه‎اندازی نخستین مرکز رشد پلاسمای کشور در دانشکده فنی امام علی (ع) شهرستان کردکوی خبر داد.

شعارسال: علیاصغر یعقوبی، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی همانند سایر مناسبتها اعم از 22 بهمن، دهه فجر و امثال آن به روزی ماندگار تبدیل شده و اهمیت آن نه تنها با گذشت زمان کمرنگ نمیشود بلکه هر سال نسبت به سال گذشته حماسیتر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

وی گفت: ما دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید نیز به همراه ملت ایران با حضور پرشور خود در حماسه 9 دی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا، سیاستهای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت میکنیم.

*اشتغال به تحصیل 700 دانشجو در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی

رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی، از اشتغال به تحصیل 700 دانشجو در دانشکده فنی امام علی (ع) خبر داد و گفت: دانشکده فنی امام (ع) کردکوی تنها دانشگاه دولتی در غرب استان گلستان است.

وی با بیان اینکه پنج رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی فعال است، یادآور شد: این دانشکده از 38 پرسنل رسمی و قراردادی، چهار نیروی هیئت علمی، سه نیروی مدرس موظف و 130 مدرس مدعو برخوردار است.

یعقوبی با بیان اینکه 50 درصد از دانشجویان دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی از دانشجویان غیربومی هستند، تصریح کرد: 170 نفر از دانشجویان از فضای خوابگاهی دانشکده استفاده میکنند و سایر دانشجویانی که در سطح شهر ساکن هستند تحت نظر دانشکده بوده و گاهی اوقات به امورات آنها رسیدگی میشود.

رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی با بیان اینکه دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی از 4 هکتار فضا برخوردار است، افزود: این دانشکده از لحاظ کارگاهی و آزمایشگاهی ظرفیت بسیار خوبی داشته و جای گسترش و توسعه دارد.

وی با قدردانی از پیگیریهای نماینده غرب استان گلستان در مجلس، ابراز کرد: افزایش دانشجو از برنامههای آینده برای توسعه دانشگاه است که در سال آینده تعداد دانشجوی پذیرفته شده در هر رشته در ورودی مهرماه و بهمنماه به 110 نفر افزایش یابد تا در مجموع در سال آینده شاهد پذیرش 880 نفر دانشجو باشیم.

یعقوبی با اشاره به افتتاح نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانشآموزی کشور در کردکوی، بیان کرد: به همت ابوالفضل مازندرانی دانشمند جوان کردکویی، در ادامه تکمیل آزمایشگاه پلاسمای دانشآموزی در نظر داریم رشتههایی با محوریت پلاسما در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی راهاندازی شود.

* نیمهتمام ماندن 7 ساله 2 پروژه دانشکده امام علی (ع) کردکوی

رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی اضافه کرد: با توجه به رایزنیها و پیگیریهای انجام شده در سال آینده برای نخستین بار در کشور شاهد فعالیت رشته الکترونیک با گرایش پلاسما در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی خواهیم بود.

وی از راهاندازی نخستین مرکز رشد پلاسمای کشور در شهرستان کردکوی خبر داد و اذعان کرد: بر اساس این مرکز رشد، دستگاههایی که از ماده پلاسما استفاده میکنند در این مرکز ساخته میشوند.

یعقوبی از دو پروژه نیمهتمام در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی خبر داد و خاطرنشان کرد: سالن ورزشی دانشکده و کارگاه رشته ساختمان و کارگاه رشته الکترونیک حدود هفت سال در حالت نیمهتمام متوقف شده که امیدواریم با پیگیریهایی که در حال انجام است، این مشکل حل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9دی1395، کدخبر: 13951009000053: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین