پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
شهردار باغستان با اشاره به بهره‌برداری از ۵ پروژه ورزشی از آغاز سال تاکنون در باغستان گفت: در تلاش هستیم که تا پایان سال ۸ پروژه ورزشی دیگر را نیز به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

شعار سال: سید محمد میرزمانی با اشاره به اقدامات مجموعه شهری باغستان اظهار داشت: خدمات بسیار متنوعی در سال 95 با همراهی شهروندان صورت گرفته است که در برخی از حوزه‌ها می‌توان آن را با اقداماتی که در 4 سال گذشته پیگیری و به نتیجه رسیده‌اند برابر و گاهی بیشتر عنوان کرد که این نشان از تعامل و همراهی مجموعه مدیریت شهری در ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات به عموم شهروندان دارد.

وی افزود: اتفاقاتی که در بهبود زیرساخت‌های باغستان در سال گذشته صورت گرفته است با سال‌های پیش از آن قابل‌مقایسه نیست؛عملیات پیاده‌سازی‌ها بسیاری از معابر در سال گذشته صورت گرفته و در برخی دیگر از معابر نیز در حال اتمام است.

شهردار باغستان تصریح کرد: پیشرفت پروژه بزرگراه امام حسین(ع) نیز که نقطه اتصال محور تهران- ساوه به محور تهران- شهریار است همچنان فعال بوده و در مرحله خوبی قرار دارد. مزیت این پروژه در این است که با اتصال به محور چیتگر نقش بسیار محسوسی را در کاهش بار ترافیکی در غرب استان تهران ایجاد می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

میرزمانی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در بهبود وضعیت ترافیکی در محدوده خدماتی شهرداری باغستان انجام گرفت تعریض محور تهران شهریار است که این مهّم نیز موجبات رضایتمندی شهروندان و رهگذران از این معبر را به همراه داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که هزینه برای ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است اظهار داشت: افزایش زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی با پیگیری‌ها و تعاملاتی که صورت گرفته، در مراحل خوبی قرار دارد به گونه‌ای که از آغاز سال تاکنون از تعداد 13 زمین چمنی که برنامه‌ریزی شده بود تاکنون 5 پروژه به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است و امیدواریم تا پایان سال نیز 8 پروژه دیگر به سرانجام برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1280468: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین