پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
از سوی رئیس جمهور ترسیم شد: شتاب بخشیدن به پیشرفت استان، پیگیری سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، جذب سرمایه‌گذاری، استفاده از همه ظرفیت‌ها در دوران پساتحریم، فراهم کردن بستر انتخابات باشکوه از اولویت‌های استاندار جدید قزوین باشد.

شعارسال : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در جلسه  روز 27 آبان هیات دولت با اشاره به رأی اعتماد هیأت وزیران به استانداران جدید قزوین و سمنان خطاب به استانداران اظهار کرد: انتظار مردم این است که با حضور شما در این استان‌ها، پیشرفت استان و حل مسائل و مشکلات شتاب بیشتری پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: براساس تجربه داخلی و بین‌المللی،‌ راه پیشرفت و توسعه کشور از مسیر بهره‌گیری حداکثری از توان و نیروی مردم و مشارکت فعال بخش خصوصی می‌گذرد.

رئیس‌ جمهوری با یادآوری این نکته که به هر میزان درآمدهای مختلف دولت افزایش پیدا کند، همچنان برای کشور بزرگی مانند ایران و مسائل و مشکلاتی که با آن روبرو است، کافی نیست، گفت: حضور فعال بخش خصوصی، مشارکت عموم مردم و جذب سرمایه خارجی باتوجه به مسائل و مشکلات موجود، از ضروریات است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، روابط حسنه با دنیا و مبنا قرار دادن تعامل سازنده در مناسبات بین‌المللی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است و البته این به آن معنا نیست که با هیچ کشوری مشکل نداشته باشیم اما مبنای ما تعامل با دنیا و روابط حسنه با کشورهای دیگر است.

رئیس‌ جمهور از استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در هر استان اشاره تصریح کرد: استانداران باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق سیاست‌های دولتی استفاده کنند.

حجت الاسلام روحانی در ادامه، با تأکید بر اینکه رأی مردم به دولت به معنای رأی به سیاست‌ها و برنامه‌های

دولت است، رضایت واقعی مردم را در گرو تحقق همین برنامه‌ها دانست.

وی با اشاره به ظرفیت صنعتی استان‌های قزوین و سمنان، استعداد هر دو استان را برای پیشرفت خوب ارزیابی کرد و استانداران را به بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و جذب فناوری‌های جدید به خصوص با توجه به شرایط پسا تحریم در آینده نزدیک توصیه کرد.

رئیس‌ جمهور با اشاره به قرار داشتن در آستانه برگزاری انتخابات، استانداران را به آماده کردن شرایط و زمینه‌های برگزاری شکوهمند و همراه با آرامش انتخابات سفارش کرد و اظهار امیدواری کرد در پرتو یک انتخابات باشکوه، افراد تأثیرگذار با تجربه، با تدبیر و توانمند برای خدمت هر چه بیشتر به کشور به مجلس راه یابند.

حجت الاسلام روحانی دولت را یک دولت فراحزبی دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم در پی‌پیروزی جناح خاصی نیست و تلاش می‌کند که شرایط برای مشارکت همه جناح‌ها، احزاب و گروه‌ها فراهم شود.

هیات وزیران در ادامه از خدمات استانداران قبلی این استان نیز تشکر و قدردانی کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا استان قزوین، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 948-13590-5 : www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین