پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح مهر تندرستی از امروز با هدف ارائه خدمات به بیماران نیازمند، در امامزادگاه شاخص شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

شعار سال: حجت الاسلام نصرت جعفری درباره اجرای طرح وقف و سلامت در استان اظهار داشت: از امروز طرح "مهر تندرستی" با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، هلال احمر و آستان مقدس حضرت یحیی ابن زید(ع) در شهرستان گنبدکاووس اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، از موقوفات مردم برای کمک به بیماران نیازمند استفاده می‌شود، افزود: در این طرح ویزیت و داروی رایگان برای خانواده‌های نیازمند از محل موقوفه مرحوم سید حیدر موسوی اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تجهیزات پزشکی از طرف هلال احمر تامین شده و هر فردی در امامزاده یحیی ابن زید، می‌توانست از این خدمات ویزیت راگیان و دارو بهره‌مند شود.

وی اظهار کرد: در کنار طرح مهر تندرستی، امروز مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان گلستان از تنها بیمارستان موقوفه خاص، بیمارستان دکتر بسکی بازدید کرد و با بیماران ملاقات کرد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مدیریت و فعالیت این بیمارستان با خود تیم درمانی است و تنها نظارت با اداره اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در امامزادگان شاخص استان گفت: در این طرح تیم پزشکی هفته‌ای یک یا دو روز با حضور در امامزاده‌های عبدالله گرگان، یحیی بن زیدگنبدکاووس و امامزاده مجید کردکوی به بیماران رایگان خدمات می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: هزینه اجرای این طرح از درآمدهای موقوفات استان تامین می شود و همه هزینه‌های درمانی شامل ویزیت و داروی بیماران در طرح وقف و سلامت رایگان است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282725:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین