پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه روسا و مدیران دانشگاه های سراسر استان باید مصالح ملی، اسلامی و کشور را مدنظر قرار دهند، گفت: طی دو سال گذشته هیچگونه سیاسی کاری از مدیران و روسای دانشگاه های سراسر استان مشاهده نشده است لذا این روند باید ادامه پیدا کند.

شعارسال : "حمید ذکاء اسدی"  7 آذرماه در جلسه کمیسیون دانشجویی استان با اعلام این خبر افزود: مدیران و روسای دانشگاه طبق قانون در همه زمینه‌های مربوط به دستگاه ها می‌توانند مستقل تصمیم‌گیری نمایند لذا باید باید مصالح ملی، اسلامی و کشور در تصمیم گیری ها مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه طی دو سال گذشته هیچگونه سیاسی کاری از مدیران و روسای دانشگاه های سراسر استان مشاهده نشده است لذا این روند باید ادامه پیدا کند.

ذکاءاسدی به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: باید شهدای 16 آذر در تهران و شهدای دانشجو در کرمان شناسایی شوند و مدیران و روسای دانشگاه ها از خانواده این شهدا سرکشی نمایند.

وی هدف از تشکیل کمیسیون دانشگاهی استان را مشارکت و همکاری مدیران دانشگاهی دانست تا علاوه بر حاکم نمودن نشاط دانشجویی از هرگونه حاشیه جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه کشور در آستانه دو انتخابات مهم و اساسی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، افزود: همه گروه ها و جناح های سیاسی قابل احترام هستند اما محور فعالیت ها قانون است.

در ادامه این جلسه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: مسئولیت نیروهای نظامی و انتظامی استان امنیت اجتماعی است که بخشی از آن برعهده شورای تامین استان و بخش دیگر آن برعهده جامعه می باشد.

"خلیل الله همایی راد" افزود: با توجه به اینکه دریایی از آتش در اطراف کشور جمهوری اسلامی ایران برافراشته است اما این این کشور در بحث امنیت زبانزد است لذا همگان باید در تداوم نظم و امنیت در جامعه همکاری نمایند.

در ادامه نیز فرماندار کرمان بر تعامل بیش از پیش با دانشگاه های شهرستان کرمان خبر داد و یادآور شد: برنامه های دانشگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است لذا با جایگاه ویژه ای که برای دانشگاه ها قائل هستیم آمادگی داریم هرجا که نیاز به حمایت مدیریت دانشگاه ها بود، همکاری نمائیم.

محمدعلی توحیدی از سرکشی خوابگاه های خودگردان دانشجویی خبر داد و خاطر نشان کرد: مشکلات و ضعف های این خوابگاه ها احصا شده و مشکلاتی که مربوط به دستگاه های اجرایی بوده، به دستگاه مربوطه یادآوری شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 : کد مطلب : 949-2185-5 : www.kerman.isna.ir

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین