پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دو زمین چمن در خیابان کارگر شمالی داشتیم که بلا استفاده مانده بود و به خاطر امکانات ناچیزآن، دانشجویان رغبتی برای استفاده از آنها نداشتند اما ...

شعار سال: مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در خصوص جزئیات ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی این دانشگاه گفت: متاسفانه دانشگاه تهران هر چه قدر که بزرگتر شده و تعداد دانشجویانش افزایش پیدا کرده امکانات زیرساختی و فرهنگی ورزشی آن ارتقا پیدا نکرده است ما به همین خاطر زمینی را به مساحت 10 هزار متر مربع در خیابان ادوارد براون محدوده خیابان انقلاب خریداری کرده‌ایم تا تبدیل به یک مجموعه فرهنگی ورزشی برای دانشگاه تهران شود.

*کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه تهران بعد از عید به زمین می‌خورد

وی ادامه داد: ما فکر می‌کنیم با ساخت این مجتمع دانشگاه تهران تا چندین سال دیگر، مشکل زیرساختی برای فضاهای ورزشی دانشجویان خود نخواهد داشت طرح ساخت این مجموعه مصوب و مجوز آن صادر شده است تا ان شاالله بعد از عید کلنگ ساخت آن زده شود.

*آکادمی فوتبال دانشگاه تهران تاسیس می‌شود

سرسنگی در خصوص بازسازی فضاهای ورزشی بلااستفاده دانشگاه تهران نیز خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران دو زمین چمن در خیابان کارگر شمالی داشت که متاسفانه بلا استفاده مانده بود و به خاطر امکانات ناچیزی که داشت دانشجویان رغبتی برای استفاده از آنها نداشتند اما حالا قرار است این دو زمین به آکادمی فوتبال دانشگاه تهران تبدیل شود و برای این کار یکی از مربیان فوتبال کشور را نیز دعوت کرده‌ایم.

*استخر چهار فصل دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در ادامه سخنان خود از بازسازی استخر روباز دانشگاه تهران خبر داد و گفت: دانشگاه تهران یک استخر رو باز داشت که عملا فقط به عنوان یک منبع آب از آن استفاده می شد و حالا با همکاری دانشگاه تبدیل به یک استخر چهار فصل خواهد شد.

*دانشگاه تهران یکی از موضوعات جشنواره «داستان» موسسه همشهری خواهد بود

وی همچنین از برگزاری «جشنواره داستان» نیز با موضوع دانشگاه تهران خبر داد و تصریح کرد: موسسه همشهری هر ساله جشنواره داستانی را با موضوعات مختلف برگزار می کند که امسال دانشگاه تهران با امضای تفاهم نامه ای با این موسسه قرار است در یکی از بخش های این جشنواره موضوع دانشگاه تهران را بگنجاند تا براساس این افراد بتوانند داستان های خود را با موضوع دانشگاه تهران به این جشنواره ارسال کنند که در نهایت کتابی از آن به چاپ برسد.

*مستند سازان، تاریخ شفاهی دانشگاه تهران را مستند نگاری می‌کنند

سرسنگی در خصوص امضای این تفاهم نامه با موسسه همشهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بندهای این تفاهم نامه ساخت مستندنگاری دانشگاه تهران توسط مستندسازهای کشور است تا براساس آن تاریخ مصور و شفاهی ماندگاری از دانشگاه تهران بر جای بماند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی ایران روشن، تاریخ انتشار ۱ آذر ۱۳۹۴ ، کد مطلب: 4454: www.iraneroshan.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین