پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: 31 طرح برتر از استان قزوین به جشنواره سراسری ایده‌های برتر که در استان یزد برگزار می‌شود، راه یافت.

شعارسال :یوسف گرجی در ستاد هماهنگی هفته پژوهش که صبح امروز در سالن جلسات استانداری قزوین و به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: پارک علم و فناوری در سراسر کشور مسئول برگزاری جشنواره ایده‌های برتر وزارت علوم را بر عهده دارد.

وی افزود: امسال جشنواره ایده‌های برتر در استان یزد با شرکت بیش از دو هزار و 563 طرح برگزار می‌شود که استان قزوین با 31 طرح برتر در این جشنواره شرکت دارد که امیدواریم رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین تصریح کرد: 34 طرح دیگر نیز در حال بررسی است که به این جشنواره ارسال شود، این در حالی است که پارک علم و فناوری استان قزوین در تلاش است تا طرح‌هایی که دارای ساختار مطلوب و مناسبی باشند را به شرکتهای دانش‌بنیان معرفی کرده و به مراکز رشد نیز هدایت کند.

گرجی درباره آثار ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه‌ پژوهش و فناوری استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ثبت ایده‌های برتر در پارک علم و فناوری استان، دو کارگروه تشکیل و یک سایت راه‌اندازی شده است تا صاحبان ایده‌های برتر بتوانند ایده‌های خود را به آسانی ثبت کنند.

وی افزود: در این راستا طرحهای زیادی بررسی و در مرحله نخست 12 طرح انتخاب شده که به بخش ارزیابی نمایشگاه پژوهش و فناوری ارسال شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: جوانان خلاق و مبتکر نباید از ارائه و عرضه ایده‌های خود به دلیل ترس از شکست خودداری کنند، چرا که این ایده‌ها می‌توانند در افکار جوانان جرقه ایجاد کرده و ایده‌های نوتری را خلق کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار سه شنبه 09 آذر 1394 ، کد مطلب : 930936 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین