پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به تشکیل نشدن ۷ اداره کل در منطقه جنوب استان کرمان گفت: این مسئله موجب بروز مشکلات زیادی برای مردم و اتلاف زمان و انرژی زیادی برای آنها شده است.

شعار سال: یحیی کمالی‌پور در تذکر شفاهی در مجلس شورای اسلامی به خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: در دولت‌های قبل به دلیل برخی مشکلات مردم جنوب استان کرمان ۱۷ اداره کل و ۴۰ حوزه مستقل تشکیل شد و فقط ایجاد ۷ اداره باقی ماند اما متاسفانه در دولت شما معاونت اداری و استخدامی کشور به بهانه عدم توسعه تشکیلاتی با ایجاد این ادارات موافقت نکرده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطرنشان کرد: تشکیل نشدن این ۷ اداره در جنوب استان کرمان در حالی اتفاق افتاده که این منطقه جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر دارد و مردم در شرایط کنونی با یک تعارض عملکردی روبرو بوده و مجبورند برای انجام کارهای اداری ۴۰۰ کیلومتر طی کنند و به اداره کل شهر کرمان بروند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ معاونت اداری و استخدامی کشور به بهانه عدم توسعه تشکیلاتی با ایجاد ۷ اداره در جنوب استان کرمان موافقت نمی‌کند.

وی از مسئولان استانی درخواست کرد تا تکلیف این ۷ اداره را سریع‌تر روشن کنند تا مردم جنوب کرمان بتوانند به امور خود بهتر رسیدگی کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سفیر جنوب، تاریخ انتشار: 1 دی 1395، کد مطلب: 36749:www. safirjonoob.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین