پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با انتقاد نسبت به انتصاب‌های اخیر استاندار جدید قزوین گفت: انتظار تجدیدنظر در انتصاب‌ها را داریم.

شعار سال، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برپا شد، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت: بی‌تردید این نامه نشان‌دهنده دعوت معظم ‌له از جوانان اروپایی برای شناخت صحیح اسلام و مسلمانان است.

وی با اشاره به تروریسم که درد مشترک جهان اسلام و جوانان اروپایی است، یادآور شد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اعلام می‌کند که سرمنشاء تروریسم همان آمریکا،‌انگلیس و کشورهای استکباری هستند که باید دست از اقدامات خود بردارند.

امام جمعه قزوین ضمن تسلیت اربیعن حسینی و دهه پایانی صفر تصریح کرد: شکوه عظیم راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به اباعبدالله الحسین (ع) است به طوری که از سراسر جهان در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امسال شاهد بودیم که عشاق امام حسین (ع) در سراسر نقاط کشور که موفق به حضور در پیاده‌روی اربعین نشدند در شهرهای خود این مهم را گرامی داشتند.

عابدینی یادآور شد: شکوه اربعین درس آزادگی برای تمام مسلمانان و ملت‌ها است و امیدواریم همان‌طور که امروز با شکست بعثی‌ها در عراق شاهد برپایی چنین مراسم با عظمتی هستیم با شکست اشغالگران قدس از سرزمین‌های اشغالی روزی شاهد آزادی قبله نخست مسلمانان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راهپیمایی امسال اربعین بیش از 60 کشور جهان حضور داشتند یادآور شد: حضور 27 میلیون نفری زائران برای پیاده‌روی اربعین صحنه‌های بی‌نظیری را رقم زد که در آن از طفل شیرخوار تا افراد کهنسال حضور داشتند.

امام جمعه قزوین پیاده‌روی اربعین را مانور بزرگ فرهنگی عنوان و یادآور شد: این شکوه حضور نشان از اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و سرور و سالار شهیدان دارد و به این جمله امام خمینی (ره) که می‌فرمایند راه قدس از کربلا می‌گذرد باید ایمان آورد چرا که امروز سیل خروشان جمعیت مسلمانان کربلا را امن کرده و این حرکت تا آزادی قدس شریف ادامه دارد.

وی عنوان کرد: آنچه که امروز موجب شده‌است تا مسلمانان از سراسر جهان در روز اربعین چنین عظمتی را رقم بزنند حاصل خون‌های رزمندگانی است که با شهامت در جبهه‌های حق علیه باطل ریخته بود و مقاومت رزمندگان اسلام راه کربلا را به روز زوار باز کرد.

عابدینی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که می‌فرمایند از هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل از بین می‌رود عنوان کرد: امروز مانند گذشته نیست که ما با دست خالی در برابر دشمن از خود دفاع کنیم بلکه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که می‌تواند تلاویو را با موشک‌هایش بر سر صهیونیست‌ها خراب کند.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران با صدور انقلاب و نفوذ در قلب‌های آزادگان قدرت‌ها را به زانو در آورده‌است به طوری که حاصل آن را در عقب‌نشینی دشمن بعثی در عراق مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به عزل و نصب‌های اخیر استاندار جدید قزوین خطاب به وی خاطر نشان کرد: آقای استاندار مراقب اطرافیان خود باشید چرا که انتصابات شما مردم استان قزوین را نگران می‌کند و سوابق فتنه‌گران در اذهان مردم باقی مانده‌است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جایگزینی افراد آلوده سیاسی به جای افراد مؤمن و مخلص خطرناک است یادآور شد: تعجب‌آور است که چه کسی در خصوص تغییر افراد مومن و جایگزینی آنها به استاندار قزوین مشورت می‌دهد.

عابدینی تاکید کرد: ما برای استاندار قزوین نگران هستیم و امیدواریم این روش‌ها تغییر کند چرا که مردم نیز وقتی از ما سوال می‌کنند پاسخی برای آنها نداریم که این سرعت انتصاب‌ها در هفته اول را توجیه کنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین در خاتمه خواستار تجدیدنظر در انتصاب‌های استاندار شده و نگرانی مردم را از تریبون نماز جمعه به گوش همتی استاندار جدید قزوین رساند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 آذر 1394، کد مطلب 13940913000463 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین