پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آماده همکاری با نهادهای مختلف در بحث تربیت دانش‌آموزان هستیم، گفت: مشارکت با بسیج می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان نقش کلیدی داشته باشد.

شعارسال : علی‌اصغر فانی روز شنبه در نشست مشترک سازمان بسیج دانش‌آموزی با وزارت آموزش و پرورش که در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اینکه تمام ارزش‌ها در بسیج جای می‌گیرد، در خصوص نقش تربیتی بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی نقش عمده‌ای را در تربیت دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، توسعه مشارکت‌هاست و در این رابطه با هر نهادی که می‌تواند در بحث تربیت دانش‌آموزان به ما کمک کند آمادگی همکاری داریم.وزیر آموزش و پرورش گفت‌: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، هلال احمر و سایر مجموعه‌ها می‌توانند در تربیت دانش‌آموزان نقش مهمی داشته باشند و در آموزش و پرورش معتقدیم مشارکت با بسیج می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان نقش کلیدی داشته باشد.

فانی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در ادامه فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی می‌دانیم و آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین دستگاه تربیتی کشور باید در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه سند تحول بنیادین مبنای حرکت ما در برنامه ششم توسعه است، گفت: از همکاری تمام نهادها به‌ویژه بسیج در طول برنامه ششم توسعه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین بهره خواهیم برد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص درس آمادگی دفاعی پایه نهم عنوان کرد: تلاش‌مان این است تا موانع اجرای خوب این درس به تدریج برداشته شود.

به گزارش تسنیم در پایان این نشست وزیر آموزش و پرورش فرهنگنامه مصور علوم دفاعی را که از محصولات انتشارات مدرسه است به رئیس سازمان بسیج و مستضعفین تقدیم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 کد مطلب : 934640 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین