پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه دولت در زمینه تقویت علم و فناوری عزم جدی دارد، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با رویکرد تجاری‌سازی در دستور کار استانداری قزوین قرار دارد.

شعار سال : فریدون همتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری که بعد از ظهر روز يكشنبه گشایش یافت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید حمایت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت‌های علمی در توسعه کشور است.

وی افزود: از آنجا که این مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری و از دغدغه‌های ایشان است، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با رویکرد تجاری‌سازی در دستور کار استانداری قزوین قرار دارد که در این زمینه نهادهای علمی باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تولید علم می‌تواند زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم کند عنوان کرد: تولید علم و انجام کارهای پژوهشی در واقع پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است که همه ما وظیفه داریم در قبال تحقق آن بکوشیم.

همتی تصریح کرد: گام برداشتن در راه توسعه و دانش یک نوع جهاد علمی است و ما باید در فرهنگ اداری و فرهنگ عمومی خود برای کارهای پژوهشی و محققان ارزش و جایگاه ویژه‌ای را در نظر دارشته باشیم کارهای علمی را ترویج کنیم .

وی با اشاره به اینکه پیوند میان صنعت و دانشگاه‌ها باید تقویت شود خاطرنشان کرد: متأسفانه صنعت به یافته‌های دانشگاهی و علمی اعتماد قابل قبولی ندارد، این در حالی است که اگر صنایع بتوانند یافته‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز عالی علمی را به کار ببندند به یقین تحولات مهمی در روند کاری آنها حاصل می‌شود.

استاندار قزوین افزود: در همین راستا با به‌کار گیری دستاوردهای پژوهشی در صنایع و افزایش کیفیت محصولات زمینه صادرات و توسعه اقتصادی نیز فراهم می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 15 آذر 1394 کد مطلب : 936147 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
هیچ حمایت واقعی وجود ندارد و همه اش حرف اسا و حرف است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین