پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در حرکتی خیرخواهانه و نوع‌دوستانه با حضور در گرم‌خانه منطقه فرحزاد تهران، با جمعی از شهروندان آسیب‌دیده اجتماعی ملاقات کردند.

شعارسال:‌ سه شنبه شب آسیب‌دیده‌های اجتماعی منطقه فرحزاد در گرم‌خانه خود میزبان مهمانانی ویژه بودند. در این شب‌های سرد که شاید بسیاری از مردم خبری از کارتن‌خواب‌ها و آسیب‌دیده‌های اجتماعی پایتخت نداشته باشند، آنها در محل خواب خود مهمانانی ویژه داشتند که شاید تا قبل از این دیدار تنها در جعبه جادویی نظاره‌گرشان بودند. تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب کامل خود این‌بار نه بر روی تشک بلکه در خیابان‌های تهران قهرمانی کردند و در اقدامی نوع‌دوستانه از شهروندان آسیب‌دیده بازدید کردند.

با هماهنگی‌های سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و فدراسیون کشتی، ملی‌پوشان آزادکار ایران به همراه اعضای کادر فنی خود و رئیس فدراسیون کشتی در یکی از گرم‌خانه‌های منطقه فرحزاد تهران حاضر شدند و از افرادی که تحت حمایت این مددسرا قرار گرفته‌اند بازدید کردند و با این شهروندان آسیب‌دیده ملاقاتی دوستانه داشتند.

در این بازدید ملی‌پوشانی چون رضا یزدانی،‌ کمیل قاسمی،‌ عباس طهان،‌ مسعود اسماعیل‌پور، پرویز هادی،‌ احسان لشگری،‌ حسن یزدانی،‌ علیرضا قاسمی،‌ پیمان یاراحمدی،‌ سیداحمد محمدی و علیرضا کریمی حضور داشتند. در کنار آنها رسول خادم رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، رضا لایق و امیر توکلیان نیز حضور داشتند و با این شهروندان ملاقات کردند و به گفت‌وگو پرداختند.

آزادکاران ایران که خود را برای حضور در الپیک ریو آماده می‌کنند، با حضور در این مرکز ساماندهی سازمان رفاه با عده‌ای از هموطنان خود آشنا شدند که نیاز به حمایت و البته توجه دارند. زمانی که تیم ملی وارد این گرم‌خانه شد هرکدام از ملی‌پوشان با یکی از آسیب‌دیده‌ها هم‌ صحبت شد و از مشکلات آنها پرسید.

رسول خادم تقریباً با تک تک این شهروندان به گفت‌وگو پرداخت و سعی داشت از مشکلاتشان آگاه شود. یکی از این افراد تحت پوشش نیز به پاس این حرکت نوع‌دوستانه شعری برای ملی‌پوشان ایران بصورت دکلمه خواند و برایشان در مسیر المپیک ریو آرزوی موفقیت کرد.

با جمع شدن ملی‌پوشان در کنار هم، عکس دسته‌جمعی نیز با حضور تمام حاضران این گرم‌خانه گرفته شد و یکی از آسیب‌دیده‌ها نیز با بیان اینکه حرکت فدراسیون کشتی قابل تقدیر است، ابراز امیدواری کرد تا آزادکاران بتوانند در رقابت‌های مختلف به مدال برسند و موفق باشند.

رسول خادم نیز خطاب به آنها گفت که این ملی‌پوشان به دعای آنها نیاز دارند و با دعای خیر آنهاست که می‌توانند افتخارآفرینی کنند.

اکثر ملی‌پوشان کشتی آزاد تحت تأثیر این فضا قرار گرفته و به فکر فرو رفته بودند و این مسأله در چهره‌های آنها نمایان بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18آذر1394، کدخبر: 94091810662: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین