پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
رئیس ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام گفت: به اعتقاد بنده محدود بودن اطلاعات ما از برادران دینی خود و شکافی که در روابط مستقیم ما از اهل سنت وجود دارد، منشأ بسیاری از بدفهمی‌ها و قضاوت‌های نادرست است.

شعارسال: فروز رجایی‌فر رئیس ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام و از اعضای شرکت‌کننده در کاروان سرزمین برادری به استان کردستان گفت: حضور مجدد در کاروان سرزمین برادری برای من موجب افتخار و بسیار مغتنم بوده است؛ در این دو تجربه، زاویایی از زیست و فرهنگ اهل سنت ایران را دیده‌ام که برایم پنهان بوده و مهربانی و جدیت آنها را در رفع و ترمیم آسیب‌های موجود دریافته‌ام.

وی اظهار داشت: به اعتقاد بنده محدود بودن اطلاعات ما از برادران دینی خود و شکافی که در روابط مستقیم ما از اهل سنت وجود دارد، منشأ بسیاری از بدفهمی‌ها و قضاوت‌های نادرست است.

رئیس ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام عنوان کرد: تلاش کاروان سرزمین برادری بر آن است که با برگزاری دیدارهای صمیمانه و گفت‌وگوهای صریح، مناسبات درون خانواده اسلامی ایران را گسترش دهد.

وی ابراز داشت: شاید بتوان گفت که حرکت و اقدام کاروان سرزمین برادری، نوعی صله رحم ملی است.

رجایی‌فر، تصریح کرد: تنها درخواست من از تشکلّ مردمی و در واقع فعال «امت واحده» این است که برای ابتر نماندن این تلاش با پیگیری تداوم نشست‌ها و دیدارها، فرصتی را فراهم کند که ما هم به جبران مهمان‌نوازی و لطف میزبانان خود بتوانیم در خدمت عزیزان باشیم و پذیرایی شایسته و درخوری را از برادران خود در تهران ترتیب دهیم و بدین صورت به تعمیق روابط تولیدشده کمک کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 20 اسفند 1395، کدمطلب: 13951220000224 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
این ستاد دیگه کجا بود؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین