پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
انباشت زباله در اقبالیه باعث آلودگی محیط زیست و تجمع حیوانات و معتادین شده که این امر سبب نارضایتی شهروندان شده است.

شعار سال: جمعی از شهروندان ساکن اقبالیه از وضعیت نامناسب محل تخلیه و انتقال زباله‌های شهری در این شهر خبر دادند.

این شهروندان که ساکن خیابان فرزانگان انتهای کوچه‌های فدک ۳ تا ۷ در شهر اقبالیه هستند اظهار کردند: شهرداری اجازه انباشت زباله‌ها را در این منطقه صادر کرده است.

ساکنین خیابان فرزانگان شهر اقبالیه تصریح کردند: برخی پاکبانان هم بعد از مدتی به جهت عدم مسوولیت و تنبلی، رفته رفته زباله‌ها را داخل کوچه‌ها ریخته و در همان محل رها می‌کنند.

یکی از شهروندان با بیان اینکه بارها موضوع را پیگیری و به مسوولان اطلاع داده‌ است، ادامه داد: متاسفانه شهرداری درخواست ما را پیگیری نکرده و انگار نه انگار که اینجا محل زندگی افراد است؛ واقعا از وجود این زباله‌ها در عذاب هستیم.

شهروندان اقبالیه ابراز کردند: انتهای این کوچه‌ها به زمین‌های کشاورزی منتهی می‌شود؛ انباشت زباله در این محل موجب آسیب به محیط زیست و مزارع نیز می‌شود.

این شهروندان بیان کردند: متاسفانه این کوچه‌ها به مکان مناسبی برای حضور سگ‌های ولگرد و معتادان تبدیل شده و فضای غیر بهداشتی و ناسالمی برای اهالی ایجاد شده است.

ساکنین خیابان فرزانگان شهر اقبالیه با اشاره به اینکه بیشتر اوقات هم کارگران زباله‌ها را آتش می‌زنند که دود آن آزار دهنده است، یادآور شدند: بارها هم به دلیل این موضوع و برای جلوگیری از تخلیه زباله در این محل با کارگران شهرداری بحث داشتیم.

شهروندان اقبالیه با بیان اینکه کسی پاسخگوی شکایات آن‌ها نیست، گفتند: مسوولان فقط وعده می‌دهند اما هیچ عملکردی از آن‌ها نمی‌بینیم و این ایام هم که فصل دید و بازدید است این منظره چهره زشتی به محل زندگی ما داده است و میهمانان با دیدن آن حال بدی پیدا می‌کنند.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 131232: www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین