پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
تیر و کمان کار جهانی با اشاره به کسب15مقام بین اللملی و کشوری گفت: الگوی من در ورزش جهان پهلوان تختی می باشد که در دل همه مردم ایران جای دارد.

شعار سال: یاسر عموئی جوان 28ساله تاکستانی است که با همت و پشتکار خود از سن 20سالگی فعالیت ورزشی اش را آغاز کرد و در طول 8سال فعالیتش بیش از 15مقام بین المللی و کشوری را از آن خود کرده است.

مصاحبه با عمویی درباره برنامه های آتی وی را در ادامه می خوانید:

از چند سالگی فعالیت ورزشی خود را شروع کردید؟
عموئی: از کودکی با ورزش عجین بودم در رشته های فوتبال، آمادگی جسمانی، کاراته، ووشو، بدمینتون فعالیت داشتم که در نهایت وارد رشته تیر وکمان شدم.


از چه سالی در مسابقات کشوری شرکت کردید و تاکنون موفق به کسب چه عناوینی شدید؟
عموئی: از 20سالگی وارد رشته جذاب تیر و کمان شدم. سال 94 در مسابقات جهانی شانگ های مدال نقره، در مسابقات کاپ آسیایی مدال طلا و در قهرمانی آسیا برنز را کسب کردم و مدال های فراوانی در مسابقات بین المللی و کشوری و سایر مسابقات آزاد را کسب کرده ام.

با چه هدف و انگیزه‌ای وارد فعالیت ورزشی شدید؟
عموئی: هدف و انگیزه ام مانند تمام قهرمانان دیگر اول برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی است و همچنین کسب لذت و آرامش روحی و روانی در این رشته است.

مشوقین شما برای ادامه فعالیت ورزشی چه کسانی بودند؟
عموئی: در مرحله اول خانواده ام هستند که در تمامی مسابقات و مراحل همراه من بودند و در مرحله بعدی تمامی دوستان و همشهریان عزیزم.

هدف نهایی شما از انجام فعالیت ورزشی چیست و چه برنامه‌ای دارید؟
عموئی: هدف نهایی ام رسیدن به قله قهرمانی تیر و کمان جهان است که انشالله با برنامه ریزی درست به آن خواهم رسید.

اخلاق ورزشی از نظر شما به چه معناست؟
عموئی: اخلاق ورزشی یعنی پیروز شدن در مسابقه براساس توانایی خویش نه تخریب حریف.
اگر در رشته ای اخلاق ورزشی وجود نداشته باشد بدون شک با شکست روبرو می شود. قهرمانان محبوب زیادی وجود دارند که مدال هم کسب نکرده اند ولی در دل مردم جای دارند.

الگوی اخلاقی برای فعالیت ورزشی شما چه کسی است؟
عموئی: الگوی اخلاقی من در ورزش جهان پهلوان تختی است که در دل همه مردم ایران جای دارد امیدوارم که بتوانم ادامه دهنده راه او باشم.

به عنوان یک ورزشکار تاکنون با چه مشکلاتی مواجه بودید؟
عموئی: مشکلات زیادی در این رشته وجود دارد که مهمترین آن مشکلات مالی و عدم توجه مسئولین به قهرمانان است.

چه انتظاری از مسئولان ورزشی دارید؟
عموئی:ا ز مسئولین انتظار دارم که به قولی که می دهند عمل کنند.
نه فقط برای اینکه حرفی را زده باشند بلکه وعده ای که می دهند را انجام دهند و از همه مهتر این است که ورزش و ورزشکار را درگیر مسائل سیاسی نکنند که در این میان بزرگترین آسیب به ورزشکار وارد می شود.


این ورزش تا به حال به شما آسیبی هم وارد کرده است؟
عموئی: در حال حاضر از ناحیه کمر آسیب دیده ام که به توصیه پزشکان در استراحت به سر می برم و بعد از دوران نقاهت مجدد خودم را برای مسابقات جهانی سال بعد آماده خواهم کرد.

تا به حال اچه جوایزی دریافت کرده اید؟
عموئی: جایزه هایی را که تا بحال از مسئولین شهرستان تاکستان گرفته ام فقط و فقط یک پتو بوده است.

وعده چه جوایزی به شما داده شد که انجام نشد؟
عمویی: در سال 94 تنها یک پتو جایزه داده شد که بعد از اعتراض، قول جایزه ای بهتر نظیر زمین و هزینه مالی دادند که بعد گفته شد یک سالنی را برای این منظور هماهنگ نمایم که بنده هتلی را برای این مراسم هماهنگ نمودم که مسئولین وقت آن زمان اعم از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی،نمایندگان شورای شهر و برخی از روسای ادارات شهرستان تاکستان در آن مراسم حضور داشتند که به بنده فقط و فقط یک نیم سکه داده شد که در این میان پس از پایان مراسم مسئول هتل اذعان کرد که با مسئولین کاری ندارد و از بنده درخواست هزینه هتل را کردند که بنده آن سکه را همراه هزینه ای بالغ بر پانصد هزار تومان را به صاحب هتل تقدیم نمودم.
و در آخر آن مراسم تجلیل از بنده نبود بلکه تجلیل من از مسئولین شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری تاکستان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 43902: www.takpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین