پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با راه اندازی بانک اطلاعاتی بانوان نخبه در تلاش برای شناسایی بانوان پویا و توانمند هستیم.

شعار سال: مریم بیدخام سه شنبه شب در همایش بانوان که در سالن امام علی شهرستان تاکستان برگزار شد ضمن اشاره به جایگاه زن در دین و جامعه اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی فضا برای حضور بانوان توانمند در تمام زمینه ها فراهم است و حضور ۱۰۰ درصدی زنان استان در انتخابات گواه این مطلب است.

بید خام افزود: در تلاش هستیم از بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با ایجاد بانک اطلاعاتی بانوان نخبه در تلاش برای شناسایی بانوان پویا و توانمند هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان هم در این همایش گفت :حظور زنان در عرصه های اجتماعی یک فرصت محسوب میشود.

شهریار رحمانی تصریح کرد:همکاری با دوتن از بانوان در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر تاکستان به ما ثابت کرده که بانوان در بعضی امور بسیار دقیقتر وارد میشوند و میکوشند درصدد رفع. مشکلات برآیند.

وی، ضمن ارائه گزارش کار شورای اسلامی از تاسیس پارک بانوان خبرداد و گفت :بانوان این سرزمین نباید کنار گذاشته شوند و باید همپا با مردان برای سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند.

آتوسا پیکاری مسئول فرهنگی شورای اسلامی شهر تاکستان و یکی از بانوان حاظر در این دوره از شورا هم گفت :در قرآن کریم هیچگاه جنسیت ملاک سنجش قرار نگرفته است و همواره انسانها را با تقوا میسنجند.

وی تصریح کرد:چرا نباید بانوان قدر داشته های خود را بدانند و همواره استعدادهای خود را پنهان کنند؟

مسئول فرهنگی شورای شهر تاکستان تصریح کرد :در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه حضور زنان در تمام صحنه های اجتماعی و مدیریتی فراهم شده و حال نوبت بانوان است که به این باور برسند که میتوانند اگر بخواهند.

در پایان این همایش تعدادی از بانوان با بیان ناکافی بودن اقدامات صورت گرفته جهت حضور بانوان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی از مسئولین استان و شهرستان سولاتی را پرسیدند.

یک از زنان در سوال خود از مدیر کل امور بانوان استانداری پرسید:چرا در حال حاظر از بانوان در هیچ یک از جایگاه های مدیریتی استفاده نمی شود؟

بیدخام در پاسخ به این سوال گفت:با مسئولین استان به ویژه آموزش و پرورش صحبت کردیم و به آنها گفته ایم :مگر می شود یک زن که در مدیریت خانه و در مدیریت یک مدرسه بسیار موفق عمل کرده در یک رده بالاتر نتواند از پس کار برآید.

وی ادامه داد:با برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات خانگی می کوشیم نقش و جایگاه از دست رفته بانوان در اقتصاد خانواده را به وی بازگردانیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صدای قزوین، تاریخ 11 خرداد 95، کد مطلب: 29081: www.sedayeqazvin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خیلی خوبه استعداد های افراد شناسایی میشه تو زمینه های مختلف میشه با استفاده از نخبگان کار بهری داشت م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین