پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تکاپو در استان زنجان گفت: در قالب طرح تکاپو در استان زنجان برای 6 هزار نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

شعار سال: محمدرضا یوسفی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به اینکه برای 6 هزار نفر در استان زنجان فرصت شغلی ایجاد می‌شود اظهار کرد: برای اجرای طرح تکاپو در استان زنجان کارگزار انتخاب شده و در سطح استان کارهایی برای انجام این طرح انجام شده ولی این تلاش‌ها کافی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تکاپو در شهرستان‌های استان زنجان نیز مطرح شد افزود: این طرح در برخی از شهرستان‌ها با استقبال خوبی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه برای سرعت دادن به اجرای این طرح در استان زنجان از سوی هر یک از دستگاه‌ها یک نفر به بعنوان کارشناس در اجرای این طرح به دبیر خانه طرح تکاپو معرفی شود بیان کرد: با این کار سرعت این طرح در استان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 6 استان از سال 94 آغاز شده است افزود: این طرح براساس ظرفیت‌های هر منطقه اجرا می‌شود.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت کمیته امداد در راستای توانمند سازی و اشتغال در سطح استان زنجان بیان کرد: کمیته امداد در بخش توامند سازی و ایجاد اشتغال از برنامه‌های مرکز جلوتر بوده برای 2 هزار و 200 نفر از اقشار آسیب پذیر شغل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه‌ ویژه‌ به بخش توانمند سازی مناطق محروم استان شده است افزود: بر اساس بررسی‌ها انجام شده می‌توان برای 12 هزار نفر در بین اقشار آسیب پذیر جامعه شغل ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از توامند سازی 2 هزار نفر در سال گذشته در سطح استان خبرداد و افزود: ظرفیت توامند سازی دو برابر این میزان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به توسعه مشاغل خانگی در سطح استان بیان کرد: توسعه مشاغل خانگی در سطح استان با هزینه کم سبب ایجاد اشتغال کرده و هم توسعه این مشاغل در مناطق روستایی در مهاجرت روستاییان به شهر‌ها موثر بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، تاریخ 17 فروردین 96، کد مطلب: 1305: www.mojerasa.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین