پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
دریاچه برم الوان به عنوان یکی از جاذبه ها و مناطق نمونه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، همچون نگینی درخشان مسافران نوروزی را به بازدید فرا می خواند .

شعار سال: دریاچه برم الوان از جاذبه های گردشگری شهرستان بهمئی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

     

دریاچه زیبای برم الوان از جاذبه های طبیعی و منطقه های نمونه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد است که در شهرستان بهمئی واقع شده و هر ساله در فصول مختلف سال به خصوص ایام نوروز و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از جنوب کشور است.

  

این دریاچه زیبا در فاصله 35 کیلومتری شهر لیکک و در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی است.

    

 

طبیعت بکر و زیبای این منطقه، مردم خونگرم و مهمان نواز روستای برم الوان و وجود تپه های سرسبز در حاشیه این دریاچه می تواند خاطره ای خوش و به یادماندنی برای مسافران و گردشگران در سفر به این نقطه از سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد رقم بزند.



دریاچه برم الوان با40 متر عمق و نزدیک به 8 هکتار مساحت در کشتزارهای سرسبز و چشم نواز  گندم و جو محصور شده است.


برای نشستن در ساحل آرام و چشم نواز دریاچه برم الوان و تماشای مرغابی، بط و ماهی های كپور، قایق سواری، فوتبال، شنا و سایر تفریحات سالم خانوادگی، یک روز و یک ساعت کافی نیست و همین امر در کنار امکانات مناسب رفاهی مانند جاده ارتباطی آسفالت، استراحت گاه های خانوادگی، دسترسی آسان به آب شرب، سرویس بهداشتی و مغازه باعث می شود تا گردشگرانی که یکبار به این منطقه سفر می کنند، برای سفرهای بعدی خود به دریاچه برم الوان، برنامه ریزی مجدد داشته باشند.

تصاویر ضمیمه:


          


با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغر، تاریخ انتشار: 16 اسفند  1395، کد مطلب: 71462: www.avayemaghar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
باید مراقبت کنیم اینم مثله بقیه دریچه هامون خشک نشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین