پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
سخنگوی اورژانس تهران از آماده‌باش برای ارائه خدمات به صورت مشاوره تلفنی واعزام به محل در شرایط اضطراری آلودگی هوا خبر داد.
شعارسال: در رابطه با آخرین اقدامات اورژانس تهران با تشدید آلودگی هوای پایتخت گفت: اورژانس تهران در حالت آماده باش قرار دارد و هموطنان می‌توانند در صورتی که دچار مشکل شدند با شماره تلفن 115 تماس بگیرند و همکاران ما به صورت مشاوره‌ای به انها ارائه خدمت کنند. در صورت لزوم نیز همکاران ما به محل اعزام می‌شوند و مردم می‌توانند از خدمات اورژانس بهره مند شوند.

آمار ماموریت‌های اورژانس تهران در روزهای آلوده تغییر نکرده است

وی همچنین درباره آمار عملیات‌های اورژانس تهران طی چند روز اخیر گفت: از آنجاکه مراجعه کننده به اورژانس نداریم، معمولا افزایش مراجعه بیماران در شرایط آلودگی هوا خود را نشان نمی‌دهد. مردم با مشاهده اولین نشانه‌های آلودگی هوا مثل سرفه و تنگی نفس و آبریزش بینی به مراکز درمانی یا پزشک مراجعه می‌کنند. در طول چند سال اخیر که ما ین مساله را رصد کرده‌ایم، تفاوت معناداری بین آمار عملیات برای بیماران قلبی و عروقی و تنفسی قبل و بعد از شرایط اضطراری آلودگی هوا پیدا نکردیم.

عباسی تاکید کرد: ما تا زمانی که هوا پاک نشود به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 28 آذر 1394، کد خبر: 94092816056، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین