پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه مقابله با مواد در کاهش آسیب های اجتماعی اثر گذار است ، گفت: پلیس در فرایند مبارزه با مواد مخدر، علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، رویکرد اجتماعی و فرهنگی را نیز دنبال می کند.

شعار سال: سردار محمد مسعود زاهدیان در جلسه کمیته مقابله با مواد مخدر قرارگاه جواد الائمه اصفهان، با تبريک اعياد شعبانيه و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: قاچاق و مصرف مواد مخدر از عوامل موثر در شکل گیری بسياري از جرایم و آسيب هاي اجتماعي است و نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن، ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه، رویکرد اجتماعی را نیز دنبال می کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تهیه نقشه راه در مقابله و پيشگيري از مصرف مواد مخدر در جامعه افزود: بايد ساختار شهري در مناطق آلوده را براساس استانداردهاي فرهنگي و اجتماعي جامعه تغيير دهيم و در اين راستا برنامه هاي مشخصي را براي گروه هاي سالم و در معرض آسيب، آسيب ديده و آسيب زا مشخص کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ناجا است، بیان کرد: اقدامات اجتماعی و فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر نقش کار آمد و اثر گذاری دارد و در این عرصه باید از ظرفیت و مشارکت مردمی بهره برد.

وي ادامه داد: اولويت بندي برنامه ها و جمع آوري اطلاعات مورد نظر از قاچاقچيان و مصرف کنندگان مواد مخدر، هم افزايي برنامه ها در قالب يک کميته مشترک و اقدامات مقابله اي و پيشگيرانه از برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

زاهدیان خاطر نشان کرد: طرح های نظارتی، هدایتی و اجرای صحیح برنامه ها در راستای مبارزه با مواد مخدر و آسیب های آن در سراسر استان ها باید به جد دنبال شود.

براساس گزارش سایت پلیس، در راستاي اجرای طرح "کرامت و مقابله با مواد مخدر" که به صورت پايلوت در استان های اصفهان و همدان اجرا شد، جلسه "کمیته مقابله با مواد مخدر قرارگاه جوادالائمه" به ریاست رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا سردار " محمد مسعود زاهدیان " ، با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و فرمانداري شهرستان فلاورجان و با حضور اعضاي شورای تامين شهرستان، جانشين فرمانده سپاه استان و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر در اصفهان برگزار شد.

در این جلسه براي اجراي طرح "کرامت، مقابله و کاهش آسیب های مواد مخدر " در مناطق آلوده شهرستان فلاورجان و به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جمع آوری قاچاقچيان مواد مخدر تصميماتي اتخاذ، همچنين برنامه هاي فرهنگي ، اجتماعي و مقابله اي ، تدوین و مشخص شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 96023019273:www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین