پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر تعین‌تکلیف شدند.

شعارسال : سید محمد حسن باستی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: پروژه‌های استان بوشهر در سه بخش اجرا می‌شوند که یک بخش مربوط به پروژه‌هایی است که سال‌ها از آغاز آنها می‌گذرد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر اضافه کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر از سال ۸۳، دانشکده هنر و معماری از سال۸۶، دانشکده فنی از سال ۸۹، بیمارستان دیر از سال ۸۸، دانشکده دندانپزشکی از سال ۹۰ شروع شده اند و هنوز تکمیل نشده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تعین تکلیف این پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از برنامه‌های مهم بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ پروژه نیمه‌تمامی که تعین تکلیف نشده باشد، در استان بوشهر نداریم.

وی ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها امسال تکمیل خواهد شد و برخی دیگر از پروژه‌ها نیز با رفع مشکلات اجرایی در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

باستی با اشاره به اینکه پروژه‌های راهسازی در اولویت استان بوشهر است، افزود: همه محورهای خروجی استان یعنی اتصال استان بوشهر به خوزستان، هرمزگان و فارس به بزرگراه تبدیل می‌شود.

وی آب شرب و کشاورزی را به عنوان یکی دیگر از نیازهای اساسی استان بوشهر دانست و بیان کرد: چند پروژه سدسازی و پروژه‌های تاسیس آب‌شیرین‌کن را در استان در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از پروژه‌های مهم راهسازی استان بوشهر را مسیر گناوه - دیلم عنوان کرد و گفت: تبدیل این مسیر به بزرگراه تا سال ۹۵ تکمیل خواهد شد و بخشی از آن نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 26 آذر 1394 ، کد مطلب : 3002657 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین