پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی از توزیع بیش از 29 تن برنج وارداتی طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

شعار سالجعفرذهبی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان کردکوی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت در شهرستان کردکوی به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه برخی اقلام اساسی از جمله مرغ منجمد، برنج وارداتی و گوشت قرمز در قالب اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این طرح 29 تن و 200 کیلوگرم برنج وارداتی در کردکوی توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی یادآور شد: با رایزنی انجام شده با فروشندگان سطح شهرستان متأسفانه مردم کردکوی از مرغ منجمد و گوشت قرمز توزیع شده برای طرح ضیافت استقبال نکردند.

ذهبیاز توزیع 18 تن مرغ منجمد و دو تن گوشت قرمز در کردکوی خبر داد و اذعان کرد: به دلیل اینکه قیمت مرغ منجمد و گوشت قرمز در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با قیمت بازار تفاوت زیادی ندارد، تاکنون متقاضی نداشته است.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 850 تومان و برنج به قیمت 2 هزار و 700 تومان به فروش می‎رسد، تصریح کرد: گوشت قرمز به صورت گردن با قیمت 21 هزار تومان، گوشت قرمز به صورت سردست 22 هزار تومان و گوشت قرمز به صورت ران با قیمت 23 هزار تومان در بین مصرف‎کنندگان در حال توزیع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی میزان شکر توزیع شده در طرح ضیافت ماه رمضان در کردکوی را 19 تن اعلام کرد و یادآور شد: شکر با قیمت 2 هزار و 855 تومان به ازای هر کیلوگرم در سطح شهرستان‌ توزیع شده است.

ذهبیمتذکر شد: سه مرکز خرید برای برنج و دو مرکز خرید برای شکر در نظر گرفته شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۸۴۴ ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
برنج وارداتی برای قطب تولید برنج کشور؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین