پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تلاش جریان تئاتر بچه های مسجد باید برای به ظهور و بروز رساندن استعدادها و در نهایت تربیت آنها باشد.

شعار سال: حجت‌الاسلام علی قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت قزوین شب گذشته در آیین گشایش دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که در شبستان امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: انسان بزرگترین سرمایه هر جامعه‌ای محسوب میشود و باید بتوانیم این سرمایه عظیم را به درستی حفظ کنیم.

وی افزود: راه اندازی دفتر تئاتر بچه های مسجد جزو آن دسته از امکانات و میادینی است که می‌تواند نقش تأثیرگذاری در وجود انسان‌ها بگذارد و باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه دین اسلام به آموزش اهمیت ویژه‌ای داده است، تأکید کرد: خداوند هیج نعمتی را بالاتر از نعمت تعلیم و تربیت نمی داند و بر اساس آن بر انسان منت گذاشته است.

وی با بیان اینکه تئاتر با هدف، مورد احترام است، بیان کرد: خداوند یک حرف را زده اما هیچ‌گاه به یک شکل و یک گونه حرف را بیان نکرده است و سعی کرده به اشکال مختلف حرف را بیان کند.

قابل اضافه کرد: مسئله تعلیم و تربیت انسان و هدایت او به سمت کمال می تواند از زوایای مختلفی مطرح شود و تئاتر، شعر و داستان یکی از این زوایا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جریان تئاتر مسجد یک میانبر بود تا به جای اینکه از سطح جامعه مخاطب با سلایق مختلفی را انتخاب کنیم، نگاهمان به سمت نوجوان مسجدی باشد که از دامن پدر و مادرهای سالم تربیت شده‌اند و حال شما باید آنها را به رشد و نمو برسانید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با بیان اینکه تلاش جریان تئاتر بچه‌های مسجد باید باید برای به ظهور و بروز رساندن استعدادها و در نهایت تربیت آنها باشد، تصریح کرد: این حرکت به شرطی به نتایج مطلوب خواهد رسید که ظرافت های آن را نیز رعایت کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان قزوین، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 963-3894-5:www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین