پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
معاون اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری استان قزوين گفت: در حال حاضر 72 فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشكيل و در حال رسيدگی است.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوين، بهروز جلالوند در نشست شورای مسئولان قضايی استان اظهار كرد: انتخابات رياست جمهوری با حضور و مشاركت مردم برگزار شد و اين مشاركت حداكثری موجب مباهات نظام اسلامی در دنيا شد.

وی ادامه داد: در استان قزوين نيز حضور پرشور مردم را شاهد بوديم، حضوری كه با تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات همراه بود و در اين ميان مسئولان قضايی استان نيز در اجرای وظايف خويش اقداماتی را به اجرا درآورند.

معاون اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری استان قزوين اضافه كرد: با توجه به نقش مثبت و عملکرد مؤثر ستادهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه،‌ جلسه‌های این ستاد با حضور اعضا در دادگستری استان شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

وی اعلام كرد: از ابتدای سال جاری تاكنون 25 جلسه ستاد پيشگيری از جرائم انتخاباتی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه برگزارشده كه اين جلسات درمجموع 128 مصوبه داشته است.

جلالوند تصريح كرد: تعداد 197 جلسه توجيهی برای مديران دستگاه‌ها و كانديداها برگزار شد و مسائل مختلف قانونی در رابطه با حضور و فعاليت اين افراد تذكر داده شد.

وی خاطرنشان كرد: همچنين 199 مورد تذكر به مديران کانال‌های تلگرامی داده شد و برای حفظ شور انتخاباتی توأم با قانون‌مداری توصیه‌های لازم ارائه شد.

معاون اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری استان قزوين یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در اين ستاد و با توجه به اقدامات ساير ضابطان قضايی در حال حاضر 72 فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشكيل و در حال رسيدگی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان قزوین، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 963-1792-5:www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین