پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
فرماندار پلدختر گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهم و تاثیرگذاری در افزایش مشارکت‌های اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش اعتیاد دارند.

شعار سال: نعمت اله دستیاری روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر اظهار داشت: مواد مخدر سوغات استکبار برای مردم ایران و معضل و ابزاری پیچیده برای آلوده کردن جامعه و از بین بردن بنیان خانواده است .

وی با بیان این که تنها راه مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است، افزود: مبارزه با مواد مخدر امری اجتماعی بوده که لازم است در این زمینه آموزش‌های پیشگیری و گرایش به مواد مخدر پیاده شود و دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

فرماندار پلدختر اعتیاد به مواد مخدر را سرمنشا بسیاری از ناهنجارها و آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: باید باورهای غلط رواج داده شده از مصرف مواد مخدر در بین آحاد جامعه از بین برود و این مسئله باید از خانواده شروع شود تا گرایش جوانان و نیروهای فعال جامعه به اعتیاد کمتر شود و مسیر زندگی درست را انتخاب کنند.

دستیاری ، اعتیاد به مواد مخدر را بزرگترین معضل گریبانگیر بشر در جهان دانست و افزود: این پدیده شوم و خانمان‌سوز عامل هدررفت ظرفیت فعال و نسل جوان جامعه و مانع توسعه همه جانبه سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در جوامع بشری است .

وی با بیان این که شیوع مواد مخدر و اعتیاد زنگ خطری برای همه خانواده‌ها است، گفت: اگر خانواده‌ها نسبت به اعتیاد بی‌تفاوت باشند به طور حتم موجب سست شدن بنیان خانواده وعامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که دیگر قابل پیشگیری نیست .

فرماندار پلدختر گفت: از آنجا که اعتیاد تهدید جدی برای جوامع بشری است هر کس در مبارزه و پیشگیری از آن سهیم است و باید برای آگاهی‌رسانی و فرهنگسازی این مسئله همه اقشار جامعه تلاش کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 خرداد 1396، کد مطلب: 13960323001047: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
فکر می کنید واقعا موثره؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
انتصاب های سابق اصلاح طلبان را پیگیری کنید تا به سوابق فرماندار بررسید:
شش انتصاب تازه در حوزه معاون سیاسی اصلاح‌طلب استاندار لرستان روی داد و بخشدار مرکزی خرم‌آباد هم پس از دو سال از روی کارآمدن دولت تدبیر با صندلی مدیریت خداحافظی کرد.

براساس این تغییرات که زیرمجموعه حوزه سیاسی استانداری تحت مدیریت معاون سیاسی اصلاح‌طلب استاندار سیدسعید شاهرخی است سیرویس بیرانوند به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان خرم‌آباد منصوب شد. فرماندار خرم‌آباد حبیب‌اله خجسته‌پور است که در ایام رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری رئیس ستاد دکتر روحانی در استان لرستان بود. مجتبی بیرانوند نیز از صندلی بخشداری مرکزی خرم‌آباد خداحافظی کرد.

نعمت‌اله دستیاری نیز که از متولیان اصلی ستاددکتر روحانی در شهرستان پلدختر بود به‌عنوان معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب شده است. محمد روزپیکر نیز که چندی سرپرست مدیریت سیاسی و انتخابات استانداری بود به طور رسمی به‌عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب شد.

یاسر حیدری هم بخشدار جدید بیران‌شهر شد/ عباس قهرمانی به بخشداری مرکزی شهرستان دلفان رفت امرایی نیز بخشدار کاکاوند دلفان شد. انجام این تغییرات نشانه‌ی تقویت جایگاه و تثبیت جایگاه مدیریتی معاون سیاسی استاندار لرستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین