پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: اجرای طرح توانمندسازی دانش‎آموزان مقطع متوسطه دوم این شهرستان در حال انجام بوده و تقریبا به نیمه راه رسیده است.
شعارسال: جمشید ابوالفتحی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح توانمندسازی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم تقریبأ نیمی از کار اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: 8 هزار و 339 دانشآموز در مقطع متوسطه دوم تحصیلی در شهرستان بروجرد در حال تحصیلی هستند که از این تعداد توانمندسازی 3 هزار و 367 دانش آموز انجام شده و ادامه آن در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به مشارکت دادن والدین دانشآموزان در اجرای این طرح بیان کرد: اولیاء دانشآموز بسیاری از مدارس هر کدام دو بار در جلسات برگزار شده به این منظور شرکت داشتهاند، به این ترتیب والدین دانشآموزان 40 واحد آموزشی تاکنون در این طرح شرکت کردهاند.

ابوالفتحی تاکید کرد: یک‌هزار و 380 معلم مشغول به فعالیت در مقطع متوسطه دوم مدارس شهرستان بروجرد نیز دورههای توانمندسازی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم را طی کردهاند.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای مقابله با آسیبهای اجتماعی پیش روی دانشآموزان، کمیتهای با این نام در آموزش و پرورش بروجرد و مدارس این شهرستان در حال فعالیت است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اجرای مراسم نمادین زنگ انضباط در مدارس این شهرستان خاطر نشان کرد: همچنین مدیران مقطع متوسطه دوم نیز در خصوص طرح توانمندسازی دانشآموزان این مقطع تحصیلی توجیه شدهاند.

رئیس آموزش و پرورش اشترینان در ادامه گفت: 524 دانشآموز مقطع متوسطه دوم در بخش اشترینان وجود دارد که همه آنها در جلسات طرح توانمندسازی شرکت کردهاند.

امیر صارمی خاطر نشان کرد: همچنین علاوه بر توزیع تراکتهایی با موضوع آسیبهای مواد مخدر، کارشناسان اداره آموزش و پرورش با حضور در مدارس و برگزاری جلساتی با اولیاء دانشآموزان نکات لازم در این باره را به والدین آنها منتقل میکنند.

وی اظهار کرد: همچنین جلساتی در مدارس مرکز بخش اشترینان با همکاری کارشناسان اداره آموزش و پرورش و نیروی انتظامی با هدف آگاهسازی دانشآموزان از آسیبهای مواد مخدر برگزار شده است.

در ادامه این جلسه بر ضرورت تهیه آمارهای صحیح و دقیق در خصوص نحوه اجرای طرح توانمندسازی دانشآموزان و والدین و معلمان آنها مقطع متوسطه دوم و ارائه آن از سوی مدیران آموزش و پرورش بروجرد و اشترینان به مراجع ذیربط تاکید شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کدخبر: 13951107000978، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
مثلا برگذاری یک دوره آموزشی دو ساعته تعبیر به توانمند سازی می شه؟ مدیر و مسئولی که معنای واژگان را نمی دونه باید سریعا خلع بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین