پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
اسفندیار هاشمی گفت: اقدامات لازم جهت تغییر کاربری و تبدیل به احسن و همچنین فروش این مدرسه صورت گرفته و در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شود.

شعار سال: اسفندیار هاشمی مدیر آموزش و پرورش دورود پس از انتشار خبری با عنوان"وضعیت ناخوش مدرسه ارشاد دورود" به خبرنگار ما گفت: متاسفانه به علت جانمایی بد این مدرسه و کمبود دانش اموز در این منطقه؛ مدرسه ارشاد بلاستفاده مانده که با پیگیری هایی انجام گرفته از طریق شورای آموزش وپرورش شهرستان و استان مدرسه ارشاد و چند ملک دیگر به زودی تعیین تکلیف می شود.

هاشمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این چندماه اخیر اظهار داشت: اقدامات لازم جهت تغییر کاربری و تبدیل به احسن و همچنین فروش این مدرسه وچند ملک دیگر صورت گرفته و ما آمادگی این را داریم که به صورت استیجاره ای این مکان ها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

هاشمی با اشاره به امنیت این مدرسه تصریح کرد: هم اکنون این مدرسه از نظر امنیت مشکلی ندارد و کلیه راههای ورودی برای جلوگیری ازافراد معتاد کاملا مسدود شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بازتاب گهر، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396، کد مطلب: ۵۴۹۷:www. baztabgahar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین