پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: صدور ویزای دانشجویان غیرایرانی در راستای تسهیل ورود این دانشجویان به دانشگاه های کشور ۳ روزه شد.

شعار سال:صمد حاج جباریبا اشاره به کاهش زمان صدور روادید دانشجویان غیرایرانی گفت: با هماهنگی‌هایی که با وزارت خارجه و نهادهای ذی ربط صورت گرفته روادید دانشجویان غیرایرانی در طول ۳ روز صادر می شود.

وی ادامه داد: در گذشته صدور روادید دانشجویان غیرایرانی حدود یک ماه به طول می انجامید ولی با هماهنگی های صورت گرفته روادید این دانشجویان در ۳ روز و در نهایت یک هفته صادر می شود.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: با هماهنگی با وزارت خارجه، اطلاعاتی که ما از دانشجویان غیرایرانی دریافت کرده و بررسی می کنیم، برای وزارت خارجه نیز کفایت می کند.

وی ادامه داد: همکاری بسیار خوبی صورت گرفته تا در پذیرش دانشجویان غیرایرانی یک روان سازی کلی صورت گیرد.

حاج جباری افزد: صدور به موقع روادید یکی از کارهایی است که در راستای روان سازی ورود دانشجویان غیرایرانی صورت گرفته که البته لازم است ولی کافی نیست، برای همین روان سازی بخش های دیگر نیز برای پذیرش این دانشجویان در دستور کار قرار داشته و درحال انجام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 1 دی 1394,کد مطلب: 3006620

www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین