پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
نبود میدان میوه و تره بار در شهر الیگودرز موجب انتقاد مردم از چندنرخی شدن و گرانی میوه و سبزی در این شهر شده است تا رئیس اتاق اصناف شهرستان الیگودرز از این موضوع به عنوان مشکلی جدی یاد کند.

شعارسال : عزت الله جوکار نبود میدان عرضه میوه و تره بار در این شهرستان را مشکلی اساسی دانست و اظهار داشت: نبود میدان عرضه میوه و تره بار مشکلات زیادی برای کشاورزان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان میوه و تره بار در شهرستان الیگودرز به وجود آورده است.

وی افزود: نبود چنین جایگاهی در شهرستان الیگودرز موجب چند نرخی شدن و گرانی میوه همچنین سوء استفاده برخی افراد سودجو شده است.

مسئول امور صنفی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه به علت نبود میدان میوه و تره بار در الیگودرز نمی توان نظارت دقیقی بر بازار میوه اعمال کرد بیان داشت: احداث بنگاه های میوه و تره بار از وظایف ذاتی شهرداری ها است.

جوکار اضافه کرد: علاوه برایجاد بنگاه های میوه و تره بار، شهرداری ها موظفند نسبت به ساخت شهرک های صیفی و سبزی اقدام کنند.

وی گفت: چند سالی است که تعدادی از فروشندگان با تشکیل تعاونی میوه و تره بار قصد دارند میدان میوه و تره بار را در شهرستان الیگودرز ایجاد کنند.

رئیس هیئت مدیره تعاونی میوه و تره بار الیگودرز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، به احداث میدان میوه و تره بار در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: این میدان با زیربنای پنج هزار متر مربع در حال احداث بود که به علت مشکلات مالی حدود دو سال است کار ساخت آن متوقف شده و این پروژه روی زمین مانده است.

توکلی پیشرفت فیزیکی میدان میوه و تره بار شهرستان الیگودرز را ۲۰ درصد خواند و بیان داشت: برای اتمام این پروژه حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

وی افزود: تعاونی میوه و تره بار شهرستان الیگودرز ۲۱ عضود دارد که تا کنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت میدان میوه و تره بار هزینه کرده اند.

رئیس هیئت مدیره تعاونی میوه و تره بار الیگودرز با بیان اینکه اکنون دیگر دست اعضای این تعاونی خالی شده است ادامه داد: امیدواریم مسئولان برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده و ما را یاری کنند.

به هر روی به نظر می رسد با توجه به نیاز ضروری شهرستان الیگودرز به ساخت میوه و تره بار لازم است مسئولین این شهرستان برای ساخت آن چاره ای اساسی بیندیشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار سه شنبه 01 دی 1394 ، کد مطلب : 3006938 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین