پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
بارش سنگین برف از شب گذشته (چهارشنبه ششم اسفند) تاکنون در شهرستان الیگودرز استان لرستان ادامه دارد و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.
شعار سال: بارش سنگین برف از شب گذشته (چهارشنبه ششم اسفند) تاکنون در شهرستان الیگودرز استان لرستان ادامه دارد و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.

بارش برف در الیگودرز باعث قطع راه‌های روستایی این شهرستان شده است به طوری که اکنون در بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس بسته است. با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با مرکز شهرستان و گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس راه روستایی ۲۰ روستا با مرکز بخش مسدود است.

همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی ۱۰۲ روستا این بخش با مرکز شهرستان و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی ۵۰ روستا با مرکز بخش بسته شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش بر اثر ریزش برف قطع شده است. در بخش بربرود شرقی نیز گردنه فرسش مسدود شده و راه روستایی ۳۳ روستا در این بخش نیز با مرکز شهرستان قطع شده است.

ماشاالله نعمتی، فرماندار الیگودرز در این باره گفت: باوجود انسداد راه‌های روستایی، راه‌های اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه‌ها و محور‌های روستایی ادامه دارد.
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۶۹۴۶، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین