پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مطالعات جامع مقابله و پیشگیری از آلودگی هوا در کلانشهرها و مراکز استان هایی که با این معضل مواجه هستند، انجام می شود.

شعارسال: معصومه ابتکار روز پنجشنبه گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا مقرر شد طبق برنامه زمان بندی شده پس از کلانشهرها، مراکز استانها در بحث مقابله با آلودگی هوا مورد مطالعه جدی و بررسی های جامع قرار گیرند.

وی اضافه کرد: برنامه ها و طرح های طرح ریزی شده نیز به گونه ای اجرا می شوند که وضعیت آسیب زننده هوا را در اسرع وقت بررسی شده و اقدامات مناسب اجرا شوند.

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: همکاری های بین بخشی، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی عمومی و توسعه حمل و نقل عمومی در این زمینه دارای اهمیت ویژه ای است و به عنوان بهترین راهکار در زمینه جلوگیری از آلودگی هوا به شمار می رود.

ابتکار درباره هدف سفر خود به آذربایجان غربی نیز گفت: در سفر به این استان در خصوص طرح های احیای دریاچه ارومیه و بهبود محیط زیست شهری و استانی بررسی های لازم صورت می گیرد.

وی گفت: همچنین نشستی برای تبادل نظر با اساتید و کارشناسان و مدیران استانی درباره مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا و مدیریت پسماند طرح ریزی شده است.

رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: بازدید میدانی از دریاچه ارومیه و نیز نشست با دانشجویان استان، نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، حضور در شورای اداری آذربایجان غربی و نیز نشست با تشکل های زیست محیطی استان از جمله دیگر برنامه های این سفر پیش بینی شده است.

ابتکار صبح امروز وارد فرودگاه ارومیه شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 3 دی 1394، کدمطلب: 81892213 (5067212) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین