پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی بانوان در خراسان جنوبی تسهیلات می گیرند، گفت: طرح شناسایی روستاهای دارای ظرفیت اشتغال برای بانوان در این استان اجرا می شود.

شعار سال: نفسیه نخعی در بازدید از روستای هدف اجرای گردشگری دهسلم نهبندان و طرح‌های اشتغال‌زایی زنان این اظهار داشت: در گام نخست از هر شهرستان یک روستا به عنوان پایلوت انتخاب میشود.

وی، هدف از اجرای این طرح را شناسایی طرح‌های قابل اشتغال‌زایی مختص زنان روستایی، تثبیت جمعیت و فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال‌زایی به‌ صورت حرفه ای عنوان کرد و توضیح داد:در آینده نزدیک این طرح در همه روستاهای دارای ظرفیت اشتغال‌زایی اجرا میشود.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: برای رونق تولید براساس تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته بین دفتر امور روستایی، بانک عامل و صندوق کارآفرینی، تسهیلات بانکی با نرخ بهره و سود بانکی تک رقمی برای ایجاد و توسعه طرح‌های تولیدی روستایی و مناطق محروم پرداخت می‌شود.

نخعی بیان کرد: به طرح‌های خوداشتغالی تا سقف 100 میلیون ریال، طرح‌های کارآفرینی 300 میلیون ریال و طرح‌های دارای قابلیت پشتیبانی یک میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 1396، کد مطلب: 1459240: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
سود بانکی باید زیر 4 درصد و انهم با دادن زمان لازم برای شروع کسب و کار باشد
س.د۷۶
Fox
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
تسهیلات یعنی ایجاد بازار فروش و جلوگیری از واردات بی رویه و اعطای وام های کم درصد و طولانی مدت که اجازه پا گرفتن کسب و کار را به تولید گر بدهد
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تسهیلات رو باید جوری بدن که نه سیخ بسوزه و نه کباب واینکه تو طولانی مدت بتونن با کمترین بهره پرداخت کنن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین