پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
رئیس کل دادگستری گلستان از صدور رای محکومیت و حبس برای یکی از مسئولان اتاق بازرگانی گرگان در دادگاه بدوی و تجدید نظر استان گلستان خبر داد.

شعار سال: هادی هاشمیان اظهار کرد: رای بدوی و تجدید نظر برای یکی از مسئولان اتاق بازرگانی گرگان صادر شده و متهم درخواست ماده ۴۷۷ را ارائه کرده است.

وی افزود: مطابق ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی فرد اجازه دارد در خصوص آرای قطعی که خلاف باشد درخواست رسیدگی مجدد از رئیس قوه را ارائه کند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در چنین مواردی رئیس قوه رسیدگی مجدد به پرونده را به رئیس کل دادگستری تفویض اختیار کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارشناسان ما در حال رسیدگی و مطالعه مجدد پرونده هستند، اضافه کرد: اگر رای صادره ایراد داشته باشد برطرف و اصلاح شده و اگر نداشته باشد برای اجرا فرستاده می شود.

اتهام فرار مالیاتی و ارائه اسناد جعلی

هاشمیان به اتهامات وارده به این مسئول اتاق بازرگانی گرگان هم اشاره و تصریح کرد: اتهام این فرد ارائه اسناد جعلی و فرار مالیاتی است و در دادگاه بدوی و تجدید نظر هفت سال حبس برای وی صادر شده است.

وی با یادآوری اینکه رای صادره هنوز قطعی نشده است، خاطرنشان کرد: ظاهرا هر صادر کننده به میزان صادراتی که انجام داده به همان میزان از سازمان مالیاتی دریافت می کند و اتهام فرد مذکور ارائه اسناد صوری به سازمان مالیاتی و فرار مالیاتی ۱۵۰ میلیون تومانی بابت صادرات انجام نشده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 4052744:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین