پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با همکاری خبرگزاری مهر انعکاس بسیار خوبی پیدا کرده است.

شعار سال: بتول نظری پور روز سه شنبه گفت: خوشبختانه با استقرار دفتر خبرگزاری مهر در ساختمان تبلیغات اسلامی فعالیت رسانه ای سازمان بسیار متحول شده و خبرها با سرعت و دقت بیشتری منتشر می شود.

وی بیان کرد: خبرنگاری عشق و علاقه لازم دارد و تنها یک شغل نیست و برای موفقیت در این عرصه عاشقانه کار کردن، صداقت داشتن و تعهد ضروری است تا به رسالت خود عمل کنید.

نظری پور یادآورشد: رسانه ها و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می توانند در حل مشکلات جامعه نقش بی بدیلی داشته باشند و با پاسخگو کردن مسئولان به توسعه و پیشرفت استان و کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: شما سربازان جنگ نرم هستید و با تلاش خود برای آگاهی مردم در تبیین فرهنگ عمومی تاثیرگذارید.

نظری پور اظهارداشت: در جامعه گروه های مختلف با سلایق گوناگون داریم که رسانه ها باید بتوانند مطالبات و نیازهای همه افراد جامعه را مطرح کرده و مسئولان را به پاسخگویی مشتاق کنند و این کار نیازمند مهارت و تخصص لازم است.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی از سال ۹۱ به منظور کاهش آسیب های اجتماعی مرکز مشاوره ای راه اندازی کرده و با حضور چهار کارشناس مجرب تلاش می کنیم تا خدمات لازم را به گروه های مختلف ارائه کنیم و از خبرگزاری مهر هم انتظار داریم در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 مرداد 96، کدمطلب: 4053526:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین