پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: آمار تلفات برق در استان 10.46 درصد است.

شعار سال: فریدون خودنیا در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان شماره دو امور برق شهرستان بروجرد، اظهار کرد: از سال 95 تاکنون به 90 روستا در سطح استان برق رسانی شده است .

وی افزود: سال گذشته 90میلیارد ریال از بودجه کشوری را جذب کرده‌ که آمار تلفات امور برق استان هم اکنون 10.46 درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: 10 میلیارد ریال از بودجه هوشمندسازی کنتورهای برق و قرائت از راه دور و هفت میلیارد ریال نیز درحوزه توسعه برق رسانی به روستاها از بودجه شناور کشوری به استان لرستان اختصاص داده شده است .

خودنیا با اشاره به اینکه روستای با جمعیت 10 و 20 خانوار بدون برق در سطح استان لرستان وجود ندارد، اضافه کرد: در هفته دولت امسال طرح‌هایی با اعتبار 120 میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث این ساختمان ازسال 91 آغاز شده است که در زمینی به مساحت دو هزارو 800 مترمربع در چهار طبقه با اعتبار35 میلیارد ریال احداث شده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 966-590-5: www.lorestan.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین