پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
از سال ۹۵ تا کنون به ۹۰ روستا در سطح استان برق رسانی شده است، طرح های برق رسانی بزرگی با حمایت وزارت نیرو و استاندار لرستان در این استان انجام شده است. از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۱۷۲ روستا برق‌رسانی شد و ضریب برق‌رسانی استان به ۹۵ درصد رسید.

شعار سال: مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ازبهره برداری از ۱۲ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق رسانی استان طی هفته دولت خبر داد.

فریدون خودنیا در گفتگو با پرسنا، به افتتاح حوزه برق رسانی استان در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت:در هفته دولت امسال طرح هایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکهاز سال ۹۵ تا کنون به ۹۰ روستا در سطح استان برق رسانی شده است، عنوان کرد: طرح های برق رسانی بزرگی با حمایت وزارت نیرو و استاندار لرستان در این استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۱۷۲ روستا برق‌رسانی شد و ضریب برق‌رسانی استان به ۹۵ درصد رسید.

خودنیا در ادامه آمار تلفات این شرکت را۱۰٫۴۶ درصد برشمرد و بیان داشت:برای جبرن خساراتتلفات سال گذشته ۹ میلیارد ریال از بودجه کشوری جذب کردیم.

وی افزود: همچنین سال گذشته از محل بودجه شناور کشوری مبلغ ۱۰میلیارد ریال از بودجه هوشمند سازی کنتورهای برق و قرائت از راه دور و ۷میلیارد ریال در حوزه توسعه برق رسانی به روستاها به لرستان اختصاص داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با یادآوری اینکه تمامی روستاهای بالای ۱۰ و ۲۰ خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند، عنوان کرد:به روستاهایی که راه دسترسی مناسبی نداشته و یا فقط در زمان کوچ های عشایر سکونت در آنها وجود دارد براساس قانون نمی شود برق رسانی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب: ---- ، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین