پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
روح‌‌الله رشیدی، فعال فرهنگی، رسانه ای از زبان سلمان خدادادی نوشت: «باید از تجارب موفق تایلند در مدیریت آسیب‌‌های اجتماعی استفاده کنیم».

شعار سال:  این را «سلمان خدادادی» عضو کمیسیون اجتماعی در تشریح یافته های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به برخی کشورهای جنوب شرقی آسیا گفته؛ «در کشور چین، مشکلی به نام طلاق وجود نداشته و در تایلند نیز نرخ آمار طلاق بسیار پایین است. علاوه بر این، مفاسد اجتماعی نیز در این کشورها وجود نداشته و معضل حاشیه نشینی و مسکن را نیز حل کرده‌اند. بنابراین این کشورها را می‌توان نمونه‌ی موفقی در مدیریت آسیب‌‌های اجتماعی دانست و از تجارب و الگوهای آن ها برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی بهره برد.»

بسیار مشعوف شدیم از نتایج پرباری که آقایان پس از تحمل مرارت‌های سفر به آسیای جنوب‌شرقی، بویژه تایلند پاک کسب کرده‌اند. ما دیگر از شنیدن هیچ ایده و طرحی تعجب نمی‌کنیم. حتی اگر آن ایده، ایده‌ی «واردات روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی از تایلند» باشد.

همین‌مان مانده که از برند فحشای جهان، روش مقابله با آسیب‌های اجتماعی یاد بگیریم.

باید به حالِ جمهوری اسلامی گریست که نخبگانش نسخه‌ی تایلندی برایش می‌پیچند. تایلند یعنی: پرترافیک‌ترین مقصدِ توریسمِ فحشا و مهمترین صادرکننده‌ی روسپی به دنیا!

حتی تصورش هم تهوع‌آور است!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی موج، تاریخ انتشار 22 شهریور 96، کد مطلب: 90621، www. anaj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
بهترین مدیریت بحرانو تو کل جهان تایلند داره اصلا:)
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین