پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
مسافران شرکت هاى هواپیمایى بایداعتراض های خود را فقط از مسیر قانونى دنبال کنند.

شعار سال: قاضى اصولى صفار، بازپرس فرودگاه هاشمى نژاد مشهد گفت: دغدغه دستگاه قضایى برخورد قضایى با اعتراض های غیرقانونى مسافران شرکت های هواپیمایی در خصوص شرکت هاى هواپیمایى، اجراى حقوق مسافران در قبال تأخیرات و همچنین رعایت حقوق شرکت هاى هواپیمایى و برقرارى امنیت در فرودگاه ها است.

اوافزود: همانگونه که شرکت های هواپیمایى موظف به جبران تأخیرهای خود براى مسافران هستند، مسافران نیز بایدفقط از مسیر قانونى و درست حقوق خود را پیگیرى کنند.

قاضى اصولى صفارتاکید کرد : هر مسافرى که با رفتار ناهنجار و غیر قانونى، مانند پیاده نشدن از هواپیما، بکار بردن الفاظ ناصحیح، درگیرى و سروصدا و هرگونه عمل خلاف قانون و خلاف عرف، باعث برهم خوردن نظم عمومى و ضایع کردن حق شرکت هواپیمایى و یا مسافران دیگر شوند، مرتکب جرم شده است و مطابق قانون با او برخورد خواهد شد.

او افزود: مسافران در مواقع تأخیر صبور باشند و در صورت تأخیر پروازشان، از مسیر قانونى اقدام نمایند و شرکت هاى هواپیمایى نیز به وظایف خود در جبران تأخیر عمل کنندتا نظم و امنیت فرودگاهى برقرار باشد و مسافران با آرامش پرواز کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 26 شهریور 96، کد مطلب: ۱۸۰۹۲۳۷، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین