پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان ریگان در حال حاضر ۰.۲۵ درصد است، گفت: پنج سهمیه احداث زمین ورزشی مصنوعی در شهرستان ریگان در نظر گرفته ‌شده است.

شعارسال: محمد امیری‌خراسانی در در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کرمان در شهرستان ریگان از عدم وجود سمن‌های جوان در شهرستان ریگان گلایه کرد و اظهارداشت: پنج سهمیه احداث زمین ورزشی مصنوعی در شهرستان ریگان در نظر گرفته ‌شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان ریگان در حال حاضر 0.25 درصد است تصریح کرد: افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان ریگان را تا یک درصد در برنامه داریم.

در این جلسه محمد محسن‌بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز با اشاره به وجود 13 هزار دانش‌اموز ریگانی، اظهار داشت: از این تعداد 11 هزار دانش آموز عادی و 2 هزار دانش آموز عشایری هستند.

وی با اشاره به اینکه در جهت جلوگیری از بازماندگی از تحصیل دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دو مدرسه شبانه در ریگان ایجاد شده است گفت: در سال گذشته 15 نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در منطقه ریگان داشته‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 76.83 درصد نرخ باسوادی شهرستان ریگان است گفت: نرخ رشد باسوادی نسبت به سال 92 در شهرستان ریگان 6.63 درصد بوده است.

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی و هنری در همه مساجد شهرستان ریگان فعال می‌باشند باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ریگان 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای ارتقای نشاط اجتماعی پیشنهاد احداث یک موسسه فرهنگی هنری در این شهرستان داده شده تا پایگاه اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اگر یک سالن در اختیار ما قرارداده شود، سینما نیز در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5مهر1396، کدخبر: 1531463: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین