پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید آزمون دکتری (ph.d) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از یکشنبه آغاز می‌شود.

شعارسال:سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید آزمون دکتری (ph.d) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز آغاز می‌شود.

حسین توکلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: داوطلبان می‌توانند تا شنبه ۲۲ مهر با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای انتخاب و ثبت کدرشته محل‌ها در برگ اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

وی گفت: ­اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کدرشته محل‌های تحصیلی نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است.

توکلی افزود: در این مرحله هزار و ۸۱۶ نفر در ۸۷۵ کدرشته محل پذیرش خواهند شد.

وی گفت: داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند؛ بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره‌های دکتری و همچنین اطلاعیه یادشده؛ می‌توانند برای انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.

توکلی افزود: هر داوطلب می‌تواند ۱۵ کدرشته محل را انتخاب کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار15مهر96،کدخبر: 1840173، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین